هیأت‌های مذهبی باید مرکز بصیرت‌افزایی و ارادت به ساحت مقدس اهل بیت(ع) باشند

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: هیأت‌های مذهبی باید مرکز بصیرت‌افزایی و آگاهی بخشی و نماد عشق و ارادت به ساحت مقدس اهل بیت(ع) باشند.
کد خبر: ۸۹۶۲۳۴۶
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران و به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام زین‌العابدین روحانی‌نیا در پنجمین دوره انتخابات هیأت رئیسه شورای هیأت مذهبی مازندران در سالن شهدای اداره کل تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: هیأت‌های مذهبی باید مرکز بصیرت‌افزایی و آگاهی بخشی و نماد عشق و ارادت به ساحت مقدس اهل بیت(ع) باشند.

وی در ادامه ضمن اشاره به پنجمین دوره انتخابات هیأت رئیسه شورای هیأت‌های مذهبی مازندران افزود: شورای هیأت‌های مذهبی شهرهای استان در ادوار گذشته و با انتخابات در شهرهای استان انتخاب شدند و امروز هم هیأت رئیسه شورای هیأت‌های مذهبی مازندران انتخاب می‌شوند که این انتخابات‌ها باید موجب تقویت و تحکیم فعالیت‌های دینی در کشور باشند.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران با قدردانی از فعالیت‌های شورای هیأت‌های مذهبی مازندران در سال‌های گذشته تصریح کرد: مهم‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر موضوع آسیب‌های اجتماعی و تهاجم فرهنگی دشمن و مسئله اقتصاد مقاومتی است که باید شورای هیأت‌های مذهبی استان برای رفع این دغدغه‌ها در حوزه فرهنگ و اقتصاد برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند.

روحانی‌نیا در پایان فرصت خدمتگزاری را بسیار کوتاه و گذرا خواند و گفت: باید با اخلاص و با روحیه جهادی و انقلابی در شورای هیأت‌های مذهبی فعالیت کرد و دوره فعالیت خود را جزو باقیات و صالحات خود قرار دهیم.

پنجمین انتخابات هیات رییسه شورای هیأت‌های مذهبی مازندران برگزار شد وسیدمحسن محمودی، کامران براری و محمد بیژنی به عنوان رئیس، نایب رئیس و دبیر انتخاب شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها