جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از مهر و موم ۱۰۴ مرکز تهیه و توزیع کننده مواد مخدر در منطقه شهید رجایی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۲۳۴۹
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، قاضی مخدی خدابخشی اظهار داشت: این طرح ضربتی همانند دیگر عملیات‌های پاکسازی با محوریت مقابله با عرضه مواد مخدر صورت گرفت که در آن تعداد ۱۰۴ مرکز توزیع کننده مواد مخدر که از چند ماه پیش توسط ماموران پلیس مواد مخدر خراسان رضوی شناسایی شده بود و از چندی پیش اخطار قضایی پلمب دریافت کرده بود، تخلیه و سرانجام مهر و موم شد.

وی با اشاره حضور ۴۰۰ ضابط قضایی در این عملیات عنوان کرد: در این طرح که با فرماندهی سرهنگ صفدری؛ رئیس پلیس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی برگزار شد تیم‌های عملیاتی سپاه و بسیج ناحیه مسلم، اکیپ‌های شرکت‌های خدماتی گاز، برق و آب نیز حضور داشتند که در اقدامی حساب شده این عملیات را اجرا کردند.

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد ادامه داد: براساس جلسات برگزار شده در دادسرا این مراکز که مالکانش محل را به دکان‌های فروش افیونی تبدیل کرده بودند بعد از تخلیه انشعابات آب، برق و گازشان به طور کانل قطع و پلمب شد.

خدابخشی با بازدید از چند مهد کودک فعال و زمین ورزشی منطقه تاکید کرد: امروز دادسرا در مقابل افرادی که با فروش مواد مخدر قصد ناامن سازی این شهر مقدس را داشته باشند ایستاده و با خاطیان برخورد جدی خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها