سردارحمید رضا رستمیان فرمانده لشکر 25 کربلا مازندران:
نسل امروز نیازمند آشنایی با فرهنگ شهید، شهادت و ایثارگری است و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان مدافع حرم ، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا بهترین الگو برای جامعه امروزی ما است.
کد خبر: ۸۹۶۲۳۶۳
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردارحمید رضا رستمیان فرمانده لشگر 25 کربلا مازندران در مراسم تجلیل از شهدای لشگر عملیاتی 25 کربلا در محرم سال 94 ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در حقیقت آموختن درس ایثار و کمال انسانی از مجاهدتهای این جانباختگان در راه خدا است
وی افزود: دشمن با همه توان خود در سوریه، عراق، لبنان و یمن حضور یافت تا فریاد مقاومت جوانان حزب اللهی را خاموش کند، اما به دلیل جانفشانی‌ها و دلاورمردی‌های مدافعان حرم در این راه ناکام مانده است.
فرمانده لشگر 25 کربلا مازندران به حماسه سازی شهیدان ابراهیم فیروز آبادی، جانباز شهید شالیکار، سردار محرم علی مراد خانی، مصطفی شیخ الاسلامی، روح الله صحرایی و اسماعیل خانزاده از لشگر 25 کربلا در آزاد سازی جنوب غربی حلب اشاره کرد و افزود: این عملیات در تاریخ 16 آذر 94 درحالی که در عملیات مستشاری برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه قرار داشتند دعوت حق را لبیک گفتند و شربت سرخ شهادت را نوشیدند.
سردار رستمیان به حضور قابل توجهی از رزمندگان بسیجی و پاسدار مازندرانی در فتح ابو کمال اشاره کرد و گفت: رزمندگان در قالب گردان ویژه حضرت ابوالفضل(ع) با حضور در شهر های دیرالزور، المیادین، و ابوکمال سوریه این مناطق را آزاد کردند و در انهدام داعشی های خبیث شرکت فعال و خوبی داشته باشند.
وی با بیان اینکه این حضور حماسی با کمترین خسارت و تلفات بود افزود: در این عملیات گردان با تعدادی مجروح ولی با صحت و سلامتی اکثر رزمندگان به آغوش خانواده برگشتند.
سردار رستمیان گفت: شهداء مدافع حرم با دل کندن از تمام دلبستگی‌های امروزی جامعه به دفاع از خاک کشورمان در آن سوی مرز‌ها رفتند و عزت، استقلال و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند.
فرمانده لشکر 25 کربلا مازندران فرهنگ شهادت را تضمین کننده آرامش جامعه توصیف کرد وافزود: نسل امروزجامعه نیازمند آشنایی با فرهنگ شهید، شهادت و ایثارگری است و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان مدافع حرم و صبر و استقامت خانواده‌های شهدا بهترین الگو برای جامعه امروزی ماست.
یاد آور می شود در این آیین از خانواده 6 تن از شهدای لشگر عملیاتی 25 کربلا با محوریت سردار شهید سید جلال حبیب الله پور و رزمندگان مدافع حرم در این مراسم قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها