مسئول سیاسی سپاه ناحیه دلفان گفت: جبهه‌های مختلف جنگی در دنیا وجود داردکه خوشبختانه ایران در جنگ نظامی مشکلی ندارد اما بحث ما جنگ فرهنگی است که در رتبه خوبی نیستیم.
کد خبر: ۸۹۶۲۳۷۱
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، شهبازی، مسئول سیاسی سپاه ناحیه دلفان در نشست بصیرتی که در جمع دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی این شهرستان برگزار شد، درزمینهٔ تحولات منطقه حول محور گروه‌های تروریستی ازجمله طالبان و داعش بحث شد و اظهار داشت: چگونگی سیاست جمهوری اسلامی در برخورد با این گروه هاو توانایی سیاست جنگی ایران برای تبدیل کردن تهدیدها به فرصت است.
مسئول سیاسی سپاه ناحیه دلفان با اشاره به اینکه فقط بحث ما جنگ فرهنگی است که در رتبه خوبی نیستیم، عنوان کرد: جبهه‌های مختلف جنگی در دنیا وجود داردکه خوشبختانه ایران در جنگ نظامی مشکلی ندارد.
وی با اشاره به اینکه چشم امید مقام معظم رهبری به شما جوانان است و شمارا افسران جنگ نرم خطاب کردند، عنوان کرد: در بحث محور مقاومت تهدیدها علیه کشورهای اسلامی به یاری خداوند و تدابیر مقام معظم رهبری به شکست دشمن و پیروزی ایران اسلامی منجر شد و باید هوشیار باشیم که جنگ همچنان ادامه دارد.
شهبازی تصریح کرد: تاثیردیپلماسی جنگ به دیپلماسی سیاسی در یک حرکت سردار سلیمانی کاملاً مشهود است چراکه وی با یک مذاکره روسیه را ترغیب به شرکت در جنگ ۵ ساله علیه داعش کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات