خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه پاسداران در جمع ائمه جماعات اهل سنت و شیعه ؛
سردار سنایی راد در جمع ائمه جماعات واساتید حوزه علمیه اهل سنت وتشیع گفت:اگر در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی ایران بتوانیم قدرت نظامی خودمان را افزایش دهیم وآن را به فراتر از مرزها گسترش دهیم میتوانیم اراده واهداف خودمان را پیش ببریم
کد خبر: ۸۹۶۲۳۷۴
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
به گزارش خبرنگاررخبرگزاری بسیج گلستان ، سردار سنایی راد در جمع ائمه جماعات واساتید حوزه علمیه اهل سنت وتشیع گفت:اگر در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی ایران بتوانیم قدرت نظامی خودمان را افزایش دهیم وآن را به فراتر از مرزها گسترش دهیم میتوانیم اراده واهداف خودمان را پیش ببریم
معاون سیاسی سپاه اظهار نمود:ما در سال اول جنگ توانستیم راه دشمن متجاوز را سد کنیم وبه مرحله ایی رسیدیم که پیروزی نصیب ما شد.
وی گفت:ما در دوران بعد از جنگ تا به امروز قدرت خودمان را روز به روز گسترش داده و امروز جمهوری اسلامی ایران به بازدارنده گی در سطح بالایی رسیده است.
این مقام مسئول ادامه داد:ترامپ رییس جمهور آمریکا که از حزب جمهوریت آمریکا می باشد؛ صاحب شرکت های فروشنده تسلیحات هستند واغلب به جنگ طلبی مشهور هستند.
ایشان در ادامه گفت: همین الان آمریکا در فکر جنگ با ا اسلامی ایران هست ولی جرعت درگیری با ما را ندارد ٬ واز طرفی دیگر آل سعود خبیث علیه اسلامی ایران رجز خوانی میکند واز آن طرف خدمت پوتین رییس جمهور روسیه برای وساطت خودشان و ایران می رود.
در پایان این مراسم سردار سنایی راد معاون سیاسی سپاه به همراه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا از پنج عنوان کتاب که توسط روحانیون بسیجی وایثارگر استان گلستان به چاپ رسیده است رونمایی کردند.
 
انتهای پیام /
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها