خانواده شهید محسن حججی وارد شهر رفسنجان شدند و مورد استقبال مردم و مسؤولان قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۹۶۲۳۷۵
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  با حضور جمعی از مسؤولان و مردم شهیدپرور رفسنجان مراسم استقبال از خانواده شهید محسن حججی در ابتدای ورودی شهر رفسنجان و همچنین میدان شهدای این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امام جمعه رفسنجان در دیدار با خانواده این شهید گرانقدر در محل دفتر امام جمعه با حضور مسؤولان اظهار داشت: شهید محسن حججی از جانب خداوند برای همه مردم حجت شد و به عنوان یک شهید بین‌المللی نام ایشان شهره شد و برکات بسیار زیادی از ناحیه همه شهدا به‌ویژه این شهید والامقام نصیب امت اسلامی شد.

وی بیان داشت: شهرستان رفسنجان حدود یک‌هزار شهید، بیش از 2 هزار و 500 جانباز و معلول دوران دفاع مقدس و 200 نفر آزاده دارد که در مجموع در طول دوران دفاع مقدس 11 هزار نفر رزمنده از این شهرستان در جبهه‌ها حضور داشتند.

رمضانی‌پور با بیان اینکه رفسنجان در زمینه مدافعان حرم در استان پیشتاز است، ادامه داد: 15 شهید در دفاع از حرم از جمله سردارانی مانند حاج‌محمد جمالی، الله‌دادی، بادپا و...از این دیار به خیل عظیم شهدا پیوستند.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: از لشکر فاطمیون هم از این شهرستان شهدایی در دفاع از حرم جان خود را فدا کردند و همچنان که رهبر انقلاب فرمودند «اگر این مدافعان حرم نبودند و در جبهه عظیم مقاومت شرکت نمی‌کردند امروز باید در استان‌های مرزی‌مان با داعشی‌ها می‌جنگیدیم»، همان‌گونه می‌شد.

وی با اشاره به اینکه داعشی‌ها خون‌آشام‌ترین و پست‌ترین انسان‌های روی زمین بودند، افزود: این گروه هر نوع جنایتی را روا می‌داشتند و شهدای ما همچون محسن حججی دلداده امام حسین(ع) بودند و از داعشی‌ها باکی نداشتند و همچون ارباب‌شان جنگیدند و به شهادت رسیدند.

رمضانی‌پور خطاب به مادر و پدر شهید حججی ابراز داشت: شما خیلی مقاوم بودید و همه جا با بیان شیرین خود اسلام و نظام را تقویت کردید، از زمان شهادت فرزند عزیز شما تا نابودی داعش فاصله چندانی نبود که این حقانیت شهدا را می‌رساند و امیدواریم برکت حضور شما مایه تقویت روحیه جهادی و انقلابی مردم باشد.

به گزارش فارس، خانواده شهید محسن حججی برای حضور در یادواره شهدای مدافع حرم با محوریت شهیدان حججی و عظیمی «دانشجوی دانشگاه آزاد رفسنجان» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان که امشب برگزار می‌شود وارد رفسنجان شده‌اند.

ارسال نظرات