مسئول دفتر بسیج دانشجویی از پایگاه های بسیج دانشجویی ارزوئیه بازدید کردند که برنامه و فعالیت های انجام گرفته از سمت بسیج دانشجویی مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۶۲۳۹۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، مسئول دفتر بسیج دانشجویی،آقای  شیخ بهایی به همراه هیئتی چهار نفره با رویکرد تقویت بسیج دانشجویی از پایگاه های بسیج دانشجویی ارزوئیه بازدید کردند.که برنامه و فعالیت های انجام گرفته از سمت بسیج دانشجویی مورد بررسی قرار گرفت.

ضمن اینکه در این دیدار،فرماندهان پایگاه ها از عملکرد خود به مسئول جدید دفتر بسیج دانشجویی گزارش دادند،حضور ایشان را در این منصب تبریک گفته و خاطر نشان کردند: انشاءالله با همکاری و هماهنگی بتوانیم در جهت تحقق اهداف بسیج دانشجویی گام برداریم.

آقای شیخ بهایی تصریح کرد: تفکرات دانشجو در جهتی است که بسیج دانشجویی باید به گونه ای قدم بردارد که بتواند از تمام ظرفیت ها و قابلیت های دانشجو در جهت شکوفایی استعداد های دانشجو بهره ببرد و انشاءالله دفتر بسیج دانشجویی در تمامی زمینه های هدفمند بسیج دانشجویی همکاری لازم را دارد.

ایشان بیان کرد: کار سیاسی و بصیرت افزایی  پربار را  در قالب کار فرهنگی غنی می توان انجام داد که در این صورت ضمن آگاه سازی دانشجو به اهداف مجموعه هم رسیده ایم.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی بافت در این دیدار از برنامه های بسیج دانشجویی در آینده خبر داد و افزود: برنامه های پیش رو همت فرماندهان پایگاه ها را می طلبد،ضمن اینکه حضور فعال و همیشه در صحنه شما میتواند سبب جذب دیگر افراد به بسیج شود و قطعا حضور شما و خدمت صادقانه شما در راستای اهداف سازمان بسیج دانشجویی به واسطه پدر و مادر شماست.

ایشان با اشاره به کلام شهید که می فرماید:"اینک ما و شما مانده ایم که وارث رسالت و حامل امانت شهدا هستیم."خاطر نشان کرد: اینکه امروز بنده و شما مسئولیتی را عهده دار هستیم موظفیم که امانت دار باشیم چرا که فردا باید پاسخگو باشیم.

در پایان هم کتاب شهابی در شب را به فرماندهان و مسئولین پایگاه معرفی کردند و بیان کردند: شما بسیجی ها کتاب خواندن را سرلوحه کار خود قرار دهید،چرا که نسل دانشجو سوال های بسیاری در ذهن دارد که همت شما را می طلبد ضمن مطالعه و پاسخگویی آنها را به کتاب خوانی دعوت نمایید.
انتهای پیام/

ارسال نظرات