خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت صدیقه کبری(س):

ريشه اصلی مديريت بسيجی، در دو اصل توحيد و ولايت است

فرمانده حوزه حضرت صدیقه کبری(س) سپاه ناحیه پاوه گفت: ريشه اصلی مديريت بسيجی، در دو اصل توحيد و ولايت است
کد خبر: ۸۹۶۲۳۹۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، نشست اعتقادی معنوی واخلاقی حوزه حضرت صدیقه کبری (س) با موضوع ویژگی‌های مدیریت بسیجی (اطلاعات آگاهانه، استفاده از آموخته‌ها در بهبود عمل وکردار) با سخنرانی  فرمانده حوزه حضرت صدیقه کبری (س) ومربی عقیدتی این حوزه در سالن اجتماعات حوزه خواهران سپاه ناحیه پاوه برگزار گردید.

 

در این نشست قادری، مدیریت بسیجی رامدیریتی مبتنی بر معنویت اسلامی و ارزش‌های انسانی دانست وخاطر نشان کرد: مدیر در تفکر بسیجی، مدیریت را برای خود تکلیف می‌داند و نه حق.

 

وی همچنین افزود: ریشه اصلی مدیریت بسیجی، در دو اصل توحید و ولایت است. مدیریت بسیجی خودباور است و به دنبال استقلال و خودکفائی اقتصادی می‌باشد.

 

وی در ادامه یادآور شد: در یک سازمانی که بر مبنای تفکر بسیجی شکل گرفته، در همه کار‌ها و همه اهداف رنگ خدایی دیده می‌شود و اخلاص، بارزترین ویژگی نیرو‌های بسیجی است.

 

وی در پایان افزود: جوان‌گرایی، باور کردن جوان‌ها و استفاده از نیروی پر نشاط، پر انرژی و خلاق جوان از دیگر ویژگی‌های مدیریت بسیجی است. مدیریت بسیجی، سیاست‌گذار، پیگیر و خستگی‌ناپذیر است و تا رسیدن به اهداف و نتایج مطلوب، کسالت و خستگی را به خود راه نمی‌دهد.

ارسال نظرات