با حضور مسئولین، نمایشگاه و فروشگاه توانمندی معلولین شهرستان اردکان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۶۲۴۶۷
|
۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، با حضور جمعی از مسئولین، نمایشگاه و فروشگاه آثار توانمندی معلولین در اردکان گشایش یافت.
به گفته رئیس اداره بهزیستی اردکان، هدف از برپایی نمایشگاه توانمندی معلولین، شناساندن هنر معلولان و توانمندی های آنان، کمک به اشتغال پایدار و ایجاد درآمد برای مددجویان و همچنین ایجاد بستری برای عرضه و فروش محصولات تولیدی معلولین از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.
امیرولی عضدزاده تصریح کرد: تولیدات ارائه شده در این نمایشگاه حاصل فعالیت و دسترنج تعدادی از افراد توان خواه در شهرستان است و شامل صنایع دستی، گلیم بافی، تابلو فرش، قالی بافی، عروسک سازی، گلدوزی، خیاطی، گل سازی، گونی بافی، قلاب بافی و میل بافی است که می تواند منبع مناسبی برای کسب درآمد توسط مددجویان باشد.
گفتنی است که نمایشگاه آثار توانمندی های معلولین شهرستان اردکان در محل کارگاه تولیدی حمایتی معلولین کوثر و با همکاری مراکز بهزیستی شامل مرکز توانبخشی آموزشی جسمی حرکتی سعادت، خانواده و کودک کم شنوا و ناشنوا رها، مرکز ذهنی راه تربیت، حرفه آموزی مریم و کارگاه های تولیدی حمایتی کوثر و طلوع به مدت یک هفته پذیرای علاقمندان به صنایع دستی، هنر و مشاغل خانگی می باشد.
ارسال نظرات