نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:
امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه این اقدام اخیر ترامپ موجب سر باز کردن زخم کهنه فلسطین بر پیکر جهان اسلام شد، گفت: ولی همین اقدام موجب شد مسلمانان در سراسر جهان حمایت خود را از فلسطین نشان دهند.
کد خبر: ۸۹۶۲۴۸۶
|
۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم با اشاره به اینکه تاکنون فلسطین از فقدان عملی موثر و سازش‌های پنهانی ضربه خورده است، اظهارکرد: اگر دولت‌های اسلامی با اتحاد واقعی در برابر زورگویان می ایستادند، وضعیت فلسطین به عنوان پاره تن اسلام به این شکل نبود.
وی در بخش دیگری از خطبه های این هفته با اشاره به سفر وزیر امور خارجه انگلیس به ایران اظهارکرد: ما با فعالیت دیپلماسی مخالف نیستیم ولی اقتدار و منافع کشور نباید مغفول بماند.
حجت الاسلام آل هاشم به لایحه بودجه سال 1397 اشاره و بیان کرد: به نظر می‌رسد جای مصوبات برنامه ششم توسعه و سیاست‌های اقتصادی مقاومت در این لایحه خالی است.

اقدام اخیر ترامپ موجب حمایت مسلمانان جهان از فلسطین شد
امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه دولت در این لایحه، اعتبارات هزینه‌های جاری را افزایش و عمرانی را کاهش داده است، گفت: افزایش قابل توجه نرخ عوارض خروج از کشور، علاقمندان به سفرهای معنوی به ویژه زائران اربعین و عتبات عالیات را با مشکل مواجه می کند.
حجت الاسلام آل‌هاشم با اشاره به اینکه 26 آذرماه روز حمل و نقل نام گذاری شده است، نقش زیر ساخت های حمل و نقل را در توسعه کشور بسیار با اهمیت دانست.
وی اظهارامیدواری کرد: با پیگیری استاندار و تلاش مضاعف مسئولان مرتبط، خط آهن میانه به تبریز هر چه زودتر بهره برداری شود.
نماینده ولی فقیه در استان به اینکه سالروز شهادت دکتر مفتح به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نام گذاری شده است، گفت: استقلال کشور در گرو این وحدت است .
امام جمعه تبریز گفت: حوزه و دانشگاه باید برای رسیدن به اهداف عالی نظام و اندیشه‌های امام راحل (ره) تلاش بیشتری کنند.

ارسال نظرات