امام‌جمعه شهرستان ازنا گفت: یکی از دغدغه‌های مهم جامع که همان دغدغه رهبری است مسئله فرهنگی کشور است که دشمن فضایی مجازی را برای جوانان ما به یک تهدید تبدیل کرده است.
کد خبر: ۸۹۶۲۴۹۴
|
۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سپهوند، امام‌جمعه شهرستان ازنا ظهر امروز و در جمع نمازگزاران ضمن تبریک روز پژوهش به فعالان عرصه جهاد علمی اظهار داشت: با جمع‌آوری اطلاعات و استفاداز پژوهش‌های نخبگان علمی می‌توانیم گره ای از گره‌های علمی جهاد اسلامی بازکنیم که کشور ما در جهاد علمی اسلامی حرف اول را در منطقه می‌زند و جایگاه رفیعی دارد.

وی با اشاره به‌روز حمل‌ونقل افزود: از مسائل مهم حمل‌ونقل شهری خود رانندگان هستند که امین مردم هستند که نوامیس ما را در داخل و بیرون شهر انتقال می‌دهند که باید دولت به فکر این قشر زحمتکش باشد.

سپهوند با اشاره به وحدت بین دانشگاه و حوزه علمیه عنوان کرد: ما اگر بخواهیم مانع از سکولار غربی یا جدا کردن علم و دین دشمن از دانشگاه و حوزه شویم باید از شهید مفتح الگوبرداری کنیم که بین این دو نهاد یک وحدت خوبی را برقرار کرده بود

وی بیان کرد: حوزه علمیه و دانشگاه در مسئله دین و علم دارای جایگاه بالایی در سطح جامعه است که باید با انتظام و انسجام هدف را به‌خوبی بشناسیم در این مسیر خطیر قدم برداریم.

امام‌جمعه ازنا با اشاره به‌روز وزارت نفت تصریح کرد: باید از شهید تند گویان به خاطر ایجاد فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل شود این فرد کسی بود که در جامعه برای اعتقادات مذهبی و دینی و دفاع از کشور خود جنگید.

سپهوند با اشاره به عدو شود سبب خیر خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حرکات و سبک‌مغزی‌های ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در انتقال پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی وحدت و انسجام بین مسلمان جهان ایجاد شد و امریکا روزبه‌روز منفورتر می‌شود.

وی گریزی به دغدغه مقام معظم رهبری زد و اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم جامع که همان دغدغه رهبری است مسئله فرهنگی کشور است که دشمن فضایی مجازی را برای جوانان ما به یک تهدید تبدیل کرده است.

امام‌جمعه ازنا افزود: دولت می‌تواند باتدبیر و مدیریت از این فضایی مجازی را به‌عنوان یک فرصت برای انتقال دین و فرهنگ به جوامع دیگر استفاده نمایند و دولت تدبیر و امید از این فرصت استفاده کند تا در روزهایی آینده شاهد تأثیر آن در جامعه خود و دیگر جوامع باشیم.

وی عنوان کرد: من از فعالان در عرصه فرهنگی توقع دارم درصحنه‌هایی فرهنگی وارد شوند تا بسترسازی خوبی برای فعالیت‌هایی فرهنگی در جامعه شوند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات