نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

مبارزه با فساد دستور رهبری و مطالبه مردم است/وحدت جهان اسلام مانع تحقق اهداف شوم ترامپ می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری در مبارزه با فساد گفت: یکی از مسائلی که مردم ما را آزرده کرده است مسئله فسادهایی است که در کشور شاهدیم.
کد خبر: ۸۹۶۲۴۹۷
|
۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی؛ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک با تأکید بر اینکه قدس شریف مسئله مهم جهان اسلام است به اقدام اخیر ترامپ اشاره کرد و گفت: انتقال مرکز رژیم صهیونیستی به سرزمین قدس یک تصمیم و سیاست پلید با همسویی آل سعود است.

وی با تأکید بر اینکه جهان اسلام باید در مقابل این حرکت بایستد و چنین اجازه‌ای را ندهد، افزود: امت اسلام امروز بیدارتر و هوشیارتر از گذشته بوده و دشمنان را به‌خوبی می‌شناسد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: جهان اسلام نیاز به همبستگی و وحدت دارد تا نقشه شوم دشمن را نقش بر آب کند و نباید اجازه دهیم برخی ایادی آمریکا در منطقه از جمله آل سعود، به این اتحاد خدشه‌ای وارد کنند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به بدعهدی آمریکا در بحث برجام گفت: آمریکا هرگز دست از دشمنی با جمهوری اسلامی بر نداشته  و هر بار توطئه‌ای را علیه نظام اسلامی طراحی می‌کنند از جمله موضوع تحریم هواپیمایی که اخیراً مطرح شده است.

وی افزود: یکی از بندهای برجام خرید هواپیما از دیگر کشورها بود و اینکه کشورهای مختلف بتوانند به ما هواپیمای مسافربری بفروشند اما این بار هم آمریکا بهانه‌تراشی کردند ولی باید بدانند همان‌طور که باوجود تحریم‌ها، در صنعت دفاعی و موشکی به رشد و پیشرفت دست یافتیم، در زمینه‌های دیگر نیز به خودکفایی و بی‌نیازی خواهیم رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: طی دو سالی که از امضای برجام می‌گذرد، آمریکا به تعهدات خود در این رابطه عمل نکرده و هر روز بیشتر بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن خود را ثابت می‌کند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری در مبارزه با فساد گفت: یکی از مسائلی که مردم ما را آزرده کرده است مسئله فسادهایی است که در کشور شاهدیم، مسئله فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان یک خیانت بزرگ است.

وی به مؤسسات پولی و بانکی و مشکلاتی که اخیراً به‌واسطه آن‌ها در سطح کشور برای مردم ایجاد شده است اشاره کرد و افزود: مسئولین بانک مرکزی و دستگاه‌های نظارتی باید توجه داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: 20 درصد سود خالصی که مؤسسات مالی و بانکی به سپرده‌ها پرداخت می‌کنند بر اساس چه معیاری است چراکه امروز در کشور فعالیت اقتصادی نداریم، مگر اینکه فعالیت خلافی داشته باشند. مردم هم نباید فریب بخورند چراکه چنین سودهایی ربا و حرام است و در نهایت سرمایه آن‌ها زمین خواهد خورد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی به‌روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: تعامل و ارتباط میان حوزه و دانشگاه زمینه ارتقای معنویت در فضای آموزشی مراکز دانشگاهی و از سوی دیگر بستر بهره‌گیری حوزه‌های علمیه از علوم روز را فراهم می‌سازند و موجب بالندگی هر دو نهاد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار