نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: متأسفانه پژوهش از نوآوری و خلاقیت لازم برخوردار نیست و این پژوهش‌ها بر اساس نیاز جامعه نیستند و ارتباط بین دانشگاه و صنعت ضعیف است.
کد خبر: ۸۹۶۲۵۰۳
|
۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در رابطه با نخستین مناسبت این هفته به‌عنوان روز پژوهش اظهار داشت: یکی از اساسی‌ترین نیاز بشر برای پیشرفت و تعالی؛ پژوهش و تحقیقات علمی است.

وی با اشاره به کپی‌برداری در مقالات و کتاب‌های پژوهشی افزود: متأسفانه پژوهش از نوآوری و خلاقیت لازم برخوردار نیست و این پژوهش‌ها بر اساس نیاز جامعه نیستند و ارتباط بین دانشگاه و صنعت ضعیف است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد: امروز اعتبارات پژوهشی درراه درست استفاده نمی‌شود درحالی‌که اگر بخواهیم پیشرفت صورت گیرد باید برای پژوهش و تحقیقات علمی ارزش قائل شویم و اعتبارات را به‌درستی استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: روز یکشنبه نیز روز حمل‌ونقل  است که در اقتصاد کشور و جامعه نقش اساسی داشته و در توسعه و پیشرفت کشور نیرویی محرک به‌حساب می‌آید که در استان فقط از حمل‌ونقل جاده‌ای استفاده می‌شود که نیازمند توجه بیشتر مسئولان امر است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: روز شهادت شهید دکتر مفتح به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه نام‌گذاری شده که از مهم‌ترین استراتژی‌های انقلاب اسلامی ایران وحدت حوزه و دانشگاه است که از سیاست‌های استعمارگران ایجاد اختلاف بین این دو است.

وی با اشاره به اینکه اقدام رئیس‌جمهور آمریکا در اعلام انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس مرگ سازش و صلح در خاورمیانه بوده است افزود: نتیجه این کار برانگیختن حس ضدآمریکایی در بین مردم دنیا شده است.

آیت‌الله میرعمادی در رابطه با حضور برخی از مسئولان مراسمات و جناح‌های سیاسی عنوان کرد: شایسته نیست مدیران خود را ‌به جناح‌های سیاسی نزدیک کنند، آیا حیف نیست مسئولان وقت خود را صرف این امور کنند و از برنامه‌ریزی و حل مشکلات مردم غافل شوند، این‌گونه افراد بهتر است از مدیریت استعفا بدهید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات