دکتر براری در گردهمائی مدیران، کارشناسان اعتباری و امور باجه های پست بانک ایران گفت: باید دقت داشته باشیم که تسهیلات در روستاها اشتغالزا بوده و منجر به مصرف زدگی نشود.
کد خبر: ۸۹۶۲۵۲۶
|
۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲
 


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی در ادامه تصریح کرد: در راستای تاکید های مستمر مقام معظم رهبری درخصوص توسعه روستایی و حمایت خوب دولت از این موضوع، خوشبختانه با تخصیص یک و نیم میلیارد دلار برای اشتغال روستایی شده و وظیفه ما را برای برنامه ریزی در این حوزه مضاعف کرده اس.
براری عنوان کرد: فناوری های جدید و امکانات الکترونیک با حذف فاصله ها و راحت کردن دسترسی به بازار می تواند نقش چشمگیری در رونق اقتصاد و خلق ثروت در روستاها داشته باشد.
وی افزود: کسب و کارهای جدید بر خلاقیت مبتنی هستند و در این زمینه ما باید توانمندسازی روستاییان را محور کار خود قرار دهیم که پست بانک ایران می تواند در این راستا پیشگام باشد.
معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات بیان داشت : باید با مدیریت صحیح تسهیلات در روستاها، رونق تولید محلی و اتصال آنان به فضای مجازی برای دسترسی به بازارهای بین المللی رونق روستاها و اقتصاد کشور را فراهم کنیم.
وی در پایان افزود: فناوری می تواند هزینه تولید را کاهش و کیفیت تولید را ارتقاء دهد، پست بانک با حضور در روستا می تواند به تحقق این موضوع کمک کند تا افزایش درآمد روستاییان محقق شود.
ارسال نظرات