امینی گفت: از برنامه های تخصصی سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سپاه کمک به افزایش تولید محصولات کشاورزی با طرح همگام با کشاورز است که با همکاری و همراهی سازمان جهاد کشاورزی در حال اجرا است.
کد خبر: ۸۹۶۲۵۳۲
|
۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، "فرهاد امینی" مسئول بسیج مهندسین کشاورزی سپاه امیرالمؤمنین ایلام در حاشیه تجلیل از فعالین اقتصاد مقاومتی و گروه های جهادی بسیج مهندسین کشاورزی به ایلام پویا گفت: سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سپاه ایلام در راستای جذب، آموزش، سازماندهی و بکارگیری مهندسین کشاورزی فعالیت می نماید.

مهندس امینی اظهار کرد: از برنامه های تخصصی سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سپاه کمک به افزایش تولید محصولات کشاورزی با همکاری و همراهی سازمان جهاد کشاورزی است.

وی افزود: توانمند سازی نیروی کار در راستای افزایش بهره وری بیش از ۲۵۰ نفر از مهندسین بسیج کشاورزی با اعزام به دوره های تخصصی از دیگر برنامه های سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سپاه امیرالمؤمنین ایلام است.

امینی تصریح کرد: در این دوره ها میزان تخصص مهندسین افزایش پیدا می کند و این علم و در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی سپاه امیرالمؤمنین ایلام عنوان کرد: از اهداف دیگر سازمان تقویت فرهنگ جهادی است که از راهبردهای اقتصاد مقاومتی است.

امینی ابراز کرد: در طول سال چندین گروه جهادی در مزرعه و درکنار کشاورزان حضور پیدا می کنند و به افزایش تولید محصولات کمک می کنند.

وی افزود: همایش علمی کردن کشاورزی از مهمترین برنامه های سازمان بسیج مهندسین کشاورزی است که در در این همایش جمعی از کشاورزان پیشرو روستاها در کنار مهندسین کشاورزی قرار می گیرند و علم و تجربه بین افراد به خوبی مورد تبادل قرار می گیرد.

وی اذعان کرد: کشاورزان و بهره برداران نمونه استانی، الگوهای موفقی در سطح جامعه هستند که به کمک سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی در اردوهای علمی حضور پیدا می کنند و ضمن بازدید علمی از کار و الگوی معرفی شده تجربیات کشاورزان نیز ثبت می شود.

امینی خاطر نشان کرد: مهمترین برنامه در سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سپاه امیرالمؤمنین ایلام طرح همگام با کشاورز است که مهندسین بسیجی با همکاری جهاد کشاورزی با حضور در مزرعه و در کنار کشاورزان به افزایش تولید محصولات کمک می کنند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار