هفته نهم لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور با برتری تیم سپاهان اصفهان بر میزبان خود، تیم هپکوی اراک پایان یافت.
کد خبر: ۸۹۶۲۵۵۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، هفته نهم از سی امین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال مردان کشور با دو دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که تیم هندبال هپکوی اراک عصر جمعه میزبان تیم هندبال سپاهان اصفهان بود.

تیم هندبال هپکوی اراک تا پایان هفته هشتم با کسب شش امتیاز در ردیف ششم جدول رده بندی قرار داشت و تیم هندبال سپاهان اصفهان با کسب ده امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی تکیه زده بود.

تیم هندبال هپکوی اراک در شرایطی در این رقابت ها حضور دارد که همچنان از مسایل مالی به شدت رنج می برد و به گفته ایرج رضایی، سرمربی این تیم که تمامی بازیکنانش هم بومی هستند، تیم به دلیل مشکلات مالی و عدم پرداخت مطالبات بازیکنان همچنان در بحران به سر می برد و اگر بازیکنان بومی نبودند به احتمال قوی تاکنون تیم از هم پاشیده بود. با این اوصاف همه می دانند که هپکو تیمی ریشه دار در لیگ برتر هندبال کشور به شمار می رود.

تیم سپاهان اصفهان نیز از تیم های ریشه دار و مطرح هندبال کشور است که برخلاف هپکو از لحاظ مالی در شرایط ایده آل قرار داشته و بازیکنان مطرح در اختیار دارد.

 تیم هندبال هپکوی اراک در این بازی باقدرت و بدون کم فروشی مقابل سپاهان صف آرایی کرد، اما در مقابل حریف تاب نیاورد و در نیمه اول نتیجه بازی ۱۲ بر ۹ به تیم سپاهان واگذار شد.

در نهایت با تمام تلاشی که اراکیها در این دیدار داشتتند، مسابقه با نتیجه ۲۶ بر ۲۲ به سود تیم هندبال سپاهان پایان یافت.

 

ارسال نظرات