خبرهای داغ:
همراه با اقامه نماز باران انجام شد

دست به دعا شدن مردم اصفهان برای طلب رحمت الهی

صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم نماز باران به امامت آیت الله ابوالحسن مهدوی امام‌جمعه موقت اصفهان در صحن آستان زینبیه اقامه شد و مردم اصفهان برای طلب رحمت الهی دست به دعا برداشتند.
کد خبر: ۸۹۶۲۵۵۸
|
۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم نماز باران به امامت آیت الله ابوالحسن مهدوی امام‌جمعه موقت اصفهان در صحن آستان زینبیه اقامه شد.

برای این مراسم از ساعات اولیه صبح با وجود برودت هوا مردم زیاد حاضر شده بودند تا با استغاثه به درگاه خداوند طلب گشایش درهای رحمت الهی را داشته باشند.

در این مراسم که رضا صادقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، سردار مجتبی شیروانیان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان و جمعی از مسؤولان حضور داشتند با قرائت قرآن و ادعیه آغاز شد.

پس از مداحی، روضه خوانی و اجرای گروه تواشیح، احکام و چگونگی اقامه نماز باران بیان شد و پس از آن مردم متدین اصفهان نماز باران را اقامه کردند.

آیت الله مهدوی پس از اقامه نماز با بیان این که خشکسالی و کم شدن بارش‌ها نتیجه گناهان بندگان است عنوان کرد: طبق روایات عدد و میزان بارش‌ها در هر دیار و شهری مشخص است.

وی یادآور شد: این که گفته می‌شود چرا در بلاد کفر باران می‌بارد و به دلیل گناهانشان رحمت الهی از آن‌ها برداشته نمی‌شود به این دلیل است که بر مبنای حکمت خداوند کافر بودن دلیلی برای قطع نعمت نیست.

امام‌جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: از طرفی مسلمانان که به خداوند اعتقاد دارند جایگاه متفاوتی داشته و انتظار از آن‌ها بیشتر است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار