خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) قم

فلسفه وجودی سپاه دفاع از آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) گفت: فلسفه وجودی سپاه پاسداران دفاع از آرمان‌های انقلاب است و سپاه از عملکرد دولت‌ها تا جایی که با آرمان‌های انقلاب هم خوانی داشته باشد، دفاع می‌کند.
کد خبر: ۸۹۶۲۵۶۳
|
۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳

حجت الاسلام «علی اعظم خدابنده لو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری حمایت از دولت‌ها وظیفه همگان است و مسئولان باید در تطبیق آن بکوشند.
وی با بیان اینکه انتقادات سازنده و بجایی که از طرف مردم می‌شود دلسوزانه و مخرب نیست، افزود: این نوع انتقاد راهگشای مسئولان خواهد بود و خط حزب الله از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.
خدابنده لو تصریح کرد: دولت از طرفی در مجامع بین المللی مورد احترام و نمایان گر نظام است و مردم از آن حمایت خواهند کرد، اما در مسائل داخلی، انتقاداتی در راستای خدمت رسانی و شفاف سازی وجود دارد.
وی ادامه داد: مجموعه دولت نباید مردم را در مقابل نظام قرار دهد و تمام تلاش خود را در خدمت رسانی و محرومیت زدایی صرف کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین (ع) با بیان اینکه آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب حد و مرز جغرافیایی ندارد، خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی سپاه دفاع از آرمان‌های انقلاب است به عنوان نمونه حضور سپاه در خط مقاومت و عملکرد آن در محرومیت زدایی سابقه درخشانی دارد.
ارسال نظرات