خبرهای داغ:
حجت الاسلام ناد علیزاده امام جمعه شهر تیتکانلوی فاروج، در جمع بسیجیان گفت: تشکیل بسیج یعنی حفظ انقلاب و حکومت اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۶۲۵۸۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛حجت الاسلام ناد علیزاده امام جمعه شهر تیتکانلوی فاروج، در جمع بسیجیان گفت: تشکیل بسیج یعنی حفظ انقلاب و حکومت اسلامی است.

وی افزود: دشمن نسبت به سال 57 خوی استکباری و زیادی خواهی اش بیشتر شده است و تا مادامی که امت اسلامی را بر زمین نزند، دست از توطئه و نیرنگ بر نمی دارد.

حجت الاسلام نادعلیزاده با بیان اینکه راهبرد های جبهه استکبار در ضربه زدن به نظام انقلاب اسلامی در  دو زمینه است، خاطر نشان کرد: حمله به بسیج و نیز ارزش ها و گفتمان های انقلاب و اسلام، دو راهبرد دشمن در ضربه به انقلاب است.

وی هم چنین تصریح کرد: بسیج به عنوان خط مقدم، حافظ و پاسدار انقلاب است، اقشار مختلف جامعه در این خط مقدمند و اسلام ناب محمدی موتور متحرک این انقلاب است.

 امام جمعه شهر تیتکانلو با بیان این که دومین راهبرد دشمن در ضربه به انقلاب، حمله به ارزش ها و گفتمان ها است، بیان کرد: ارزش های معنوی انقلاب اسلامی همانند روحیه جهاد، شهادت طلبی، ایثارگری و تواضع است که دشمن با شبیه خون فرهنگی ضد ارزش های رفاه طلبی، تجمل گرایی، تساهل و تصامح را به عنوان ارزش در جامعه معرفی و ترویج می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها