خبرهای داغ:
در این جشنواره که در محل مسجد جامع شهر راز و با حضور جمعی از بسیجیان و پایوران ناحیه و مسئولین شهرستانی برگزار شد از برترین ارکان شجره طیبه صالحین و برترین حلقه سرگروه و حلقه مربیان و متربیان در سطح شهرستان راز و جرگلان تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۸۹۶۲۵۹۰
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در این جشنواره که در محل مسجد جامع شهر راز  و با حضور جمعی از بسیجیان  و  پایوران ناحیه و مسئولین شهرستانی برگزار شد از برترین ارکان شجره طیبه صالحین و برترین حلقه سرگروه و حلقه مربیان و متربیان در سطح شهرستان راز و جرگلان تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم  حجت الاسلام محزون امام جمعه پیش قلعه بیان داشت: سرمربیان  صالحین ما باید تغذیه فکری شوند تا بتوانند افکار انقلابی را به نحو مطلوب به افراد جامعه ارائه دهند .

وی در ادامه گفت: ما در چنین محیط هایی باید امثال شهید حججی را در حلقه ها تربیت کنیم چرا که دشمن از این جوان ها  می ترسد .

در ادامه حجت الاسلام رمضانی مسئول تربیت و آموزش ناحیه راز و جرگلان  اظهار داشت: تمام تلاش ما بر این است که حلقه های  صالحین مسجد محور باشد چرا که تاثیر گذاری در این محیط ها بیشتر خواهد بود.

 وی درادامه به برنامه های انجام شده  توسط  تربیت و آموزش ناحیه پیرامون حلقه های صالحین در سطح شهرستان  پرداخت و تاکید  کرد: این حلقه ها  باید در سطح شهرستان  گسترده تر شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها