در جمع بسیجیان شهرستان مهریز مطرح شد:

تفکر بسیج امروز یک تفکر حیات بخش و جان آفرین است

زارع کارشناس مسائل سیاسی در جمع بسیجیان شهرستان مهریز بیان داشت: امروز آن چیزی که نجات بخش کشور‌های منطقه است حرکت و فرهنگ بسیج است و تفکر بسیج امروز تبدیل به یک تفکر حیات بخش و جان آفرین شده است.
کد خبر: ۸۹۶۲۶۰۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، زارع ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در مقایسه با قبل از انقلاب روبه پیشرفت است در حالی که مردم قبل از انقلاب از لحاظ سیاسی و عقیدتی و اظهار دین خود به شدت در تنگنا قرار داشتند.
این هادی سیاسی افزود: امروزه هجوم انقلاب اسلامی در سطح دنیا در حال اتفاق افتادن است و بسیج جهانی که مد نظر امام راحل و رهبر معظم انقلاب است در حال شکل گیری است.
زارع در ادامه با اشاره به حوادث منطقه اظهار داشت: تنها عامل پیشگیری کننده از داعش در منطقه تشکیل بسیج مردمی و همان حشدالشعبی در عراق بود.
مسئول سابق هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیر بیان داشت: امروز بسیجیان ما باید با نشر تفکر و فرهنگ بسیج به همه دنیا و با خودسازی و جریان شناسی و دغدغه داشتن برای مشکلات جهان اسلام زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشند.
وی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر رییس جمهور آمریکا در خصوص قدس بیان داشت: همه جهان اسلام باید در مقابل استکبار یکپارچه شوند و مشت محکمی باشند به دهان یاوه گویان و سردمداران کفر جهانی.
ارسال نظرات
آخرین اخبار