خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت امام حسین(ع) قم

قرارگاه‌های فرهنگی مسجد ظرفیت بالایی در مبارزه با تهاجم دشمن دارد

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین (ع) گفت: توانایی‌ها و ظرفیت‌های بسیاری در بسیج بخصوص در قرارگاه‌های فرهنگی وجود دارد که از آن می‌توان برای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن بهره‌مند شد.
کد خبر: ۸۹۶۲۶۱۱
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «مهدی کبیری پور» چهارشنبه شب در همایش ائمه جماعات محدوده حوزه ۶ بسیج شهید باهنر اظهار داشت: مسجد در بیان بزرگان دینی از اهمیت بالایی برخودار است و مقام معظم رهبری نیز بار‌ها بر آن تاکید فرموده اند.
وی افزود: با توجه به آسیب‌ها و انحرافاتی که در جامعه در حال افزایش است، با تشکیل قرارگاه‌هایی با محوریت مسجد که در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی و بصورت مردمی فعال باشند، می‌توان موانعی را برای جلوگیری از این آسیب‌ها ایجاد کرد.
فرمانده ناحیه بسیج امام حسین (ع) ادامه داد: در کمیته‌های مختلف قرارگاه فرهنگی مسجد که ساختار آن بصورت تفکیکی، شرح و بسط داده شده است، ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌ها با توجه به ظرفیت‌های مساجد خود، در انتخاب و حتی تغیر اسامی آن‌ها نیز مختار خواهند بود و بخصوص مسئله جوانان، رصد و پایش، زنان، جهاد علمی، محرومیت زدایی و... از محور‌های اساسی خواهد بود.
کبیری پور افزود: سپاه به عنوان خادم مردم، از این قرارگاه بصورت جدی حمایت می‌کند ودر آینده از توانایی‌های نهاد‌های مختلف از جمله اداره ارشاد، اوقاف و آموزش و پرورش و دیگر مراکز استان استفاده خواهیم کرد.
ارسال نظرات