امام جمعه مهریز گفت: خوی استکباری دشمنان علیه انقلاب اسلامی ادامه دارد بنابراین نباید هیچگاه به آن‌ها خوشبین بود.
کد خبر: ۸۹۶۲۶۱۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه مهریز افزود: در ۳۸ سال گذشته آمریکایی‌ها و حامیان آن‌ها برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکردند.
وی ادامه داد: حقوق بشر آمریکایی دروغ است و تمام تلاش استکبار جهانی رسیدن به منافع نامشروع خود در جهان اسلام، منطقه و علیه اهداف و آرمان‌های شهیدان و نظام ما است بنابراین باید خیلی هوشیار بود.
امام جمعه مهریز به وحدت حوزه و دانشگاه و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: شهید مفتح عمر شریف خود را در راه احیای معارف اسلامی و نشر فرهنگ اهل بیت (ع) به کار گرفت و در سنگر‌های گوناگون به مبارزه با ستم پرداخت.
محی الدینی افزود: این شهید والامقام دانشگاه را از تهاجم فرهنگی استکبار و طاغوت نجات دهد و مسوولیت گسترش فرهنگ اسلامی را در مراکز آموزش عالی بر عهده گرفت.
امام جمعه مهریز اظهار داشت: محیط‌های دانشگاهی باید از اختلاف به دور باشد و وحدت کلمه در هر زمان و مکان و در هر موضوع و جریان و گروه امری پسندیده است و روز به روز بیشتر شود.
محی الدینی به روز حمل و نقل و راهداری اشاره کرد و گفت: حمل و نقل هم از بخش‌های زیر بنایی اقتصادی هر جامعه است و رابط میان بازار تولید و مصرف است.
ارسال نظرات