امام جمعه موقت مروست حرکت ترامپ را زمینه ساز فروپاشی اسرائیل عنوان و افزود: انتفاضه جدید در منطقه در حال تشکیل شدن است که انشالله با اتحاد مسلمین زمینه نابودی اسرائیل فراهم شده است.
کد خبر: ۸۹۶۲۶۱۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، خطیب نماز جمعه بخش مروست در خطبه‌های این هفته خود در جمع نماگزاران، جشن تکلیف پسران در این منطقه را یکی از بهترین اقدامات نهاد‌های فرهنگی عنوان و اظهار داشت: این برنامه برای اولین بار در بخش مروست انجام شد که بسیار کار پسندیده و شایسته‌ای بود که باید اینگونه برنامه‌ها همیشگی و در سال آینده نیز انجام شود.
حجت الاسلام 'غلامرضا ضیاییان' به جایگاه جشن و سرور در اسلام اشاره و افزود: اسلام دین گریه و عزاداری نیست بلکه دین شادی هم هست البته شادی‌های که در چهار چوب و ضوابط شرع مقدس اسلام باشد.
وی شرایط در مجالس شادی را مفید بودن این مراسم، تجویز آثار روحی مثبت و تهی مزاحمت برای دیگران عنوان کرد.
امام جمعه موقت مروست به مراسم استقبال از مدافعین حرم بخش مروست اشاره و خاطر نشان کرد: در این هفته مروست آماده میزبانی از مدافعین حریم اهل بیت است که این عزیزان بعد از انجام وظیفه خود در روسیه در حال بازگشت به شهرمان هستند که شایسته است مراسمی در خور و شخصیت این عزیزان که واقعا افتخار شهرستان است انجام دهیم.
ضیاییان در ادامه به حرکت شیطانی ترامپ در معرفی کردن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل اشاره و اظهار داشت: باید در مقابل استکبار جهانی با بصیرت و آگاهی قدم برداریم و با استفاده از جنگ نرم مکر‌های آنان را به خودشان برگردانیم.
وی این حرکت ترامپ را زمینه ساز فروپاشی اسرائیل عنوان و افزود: انتفاضه جدید در منطقه در حال تشکیل شدن است که انشالله با اتحاد مسلمین زمینه نابودی اسرائیل فراهم شده است.
امام جمعه موقت مروست تنها راه مبارزه با اسرائیل را اتحاد مسلمین جهان معرفی و خاطر نشان کرد: مسلمانان با اتحاد و همبستگی میتوانند قدس شریف را از چنگال اسرائیل بیرون و فلسطین را آزاد کنند.
ارسال نظرات