کرسی آزاداندیشی دانشجویان با موضوع "معتاد مجرم است یا بیمار؟" در دانشگاه پیام نور میاندوآب برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۲۶۱۸
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم که امروز به همت اداره فرهنگی  دانشگاه پیام نور و فرماندهی انتظامی شهرستان میاندوآب  در دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب با حضور جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار شد، بعد از عرض خیر مقدم توسط رضا اکبری رئیس دانشگاه پیام نور میاندوآب، تعدادی از دانشجویان با قرار گرفتن در جایگاه های مشخص شده به بیان دیدگاهها و نظرات و ایده‌های خود در مورد موضوع همایش پرداختند و داوران نیز با بیان نظرات خود و با پاسخ به سوالات و نظرات دانشجویان شرکت کننده در کرسی آزاد اندیشی، در نهایت به جمع بندی داوری و نظرات هردو طرف پرداختند.

هم چنین در این مراسم پرویز حافظان مدرس علوم اجتماعی دانشگاه از منظر جامعه شناختی به موضوع پرداخت و درمورد اعتیاد و عوامل گرایش به آن به بحث پرداخته و در مورد راههای مقابله با آن نیز مطالبی را ارائه کرد.

فرزاد محجوب به عنوان پزشک و متخصص پیشگیری از اعتیاد نیز از نظر روانشناختی به موضوع پرداخته و در این رابطه توضیحاتی را ارائه کرد.

سرهنگ دوم زین العابدین شکری معاونت فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی نیز به عنوان یکی از داوران و کارشناسان در مورد موضوع همایش توضیحاتی را ارائه کرد.

 

 

ارسال نظرات