تندیس یازدهمین دوره جشنواره سراسری داستان بانه با حضور جمعی از داستان نویسان از اقصی نقاط کشور در مجتمع فرهنگی ارشاد بانه رونمایی شد.
کد خبر: ۸۹۶۲۶۳۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، دبیر اجرایی یازدهمین دوره جشنواره سراسری داستان بانه در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: یکی از برنامه‌های این جشنواره رونمایی از تندیس و نامگذاری خیابانی به نام چیروک (داستان) است، که در نخستین روز از برگزاری جشنواره این دو برنامه انجام شد.

محمد صدیق کریمپور عنوان کرد: در نخستین روز از برگزاری این جشنواره ۲۳ اثر به زبان‌های کردی و فارس و یک مقاله پژوهشی ارائه شد.

وی تعداد مقالات پذیرفته شده برای ارائه در این جشنواره را پنج مقاله ذکر کرد و افزود: فریا یونسی، فواد جهانی و مسعود بیننده داوری بخش مقالات را بر عهده داشتند.

وی با اشاره به اینکه در بخش فارسی ۳۰ اثر پذیرفته شده است، بیان کرد: داوری این بخش را هم عطا نهایی، علیرضا محمودی ایرانمهر و بهناز علیپور گسکری بر عهده داشتند.

دبیر اجرایی یازدهمین دوره جشنواره سراسری داستان بانه ادامه داد: در بخش کردی نیز ۳۰ اثر که توسط محمد رحیمیان، عطا نهایی و رحیم عبدالرحیم زاده داوری شده، پذیرفته و ارائه می‌شود.

کریمپور اظهارداشت: در بخش کودک و نوجوان هم ۷ اثر پذیرفته شده که این آثار توسط نسرین جعفری، لیلا صالحی و محمد شریف محمدی داوری شده است.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات