سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه ناحیه نیر در گفتگو با بسیج:
فرمانده سپاه ناحیه نیر گفت: فرمانده سپاه ناحیه نیر ‏کشورمان را باثبات‌ترین و امن‌ترین کشورمنطقه برشمرد و تصریح کرد: با درایت مقام معظم رهبری و رشادت‌های سربازان جبهه مقاومت و نیروهای دیگر علاوه بر اینکه کشورمان جزو امن‌ترین کشورهای منطقه محسوب می‌شود درمقابل گروه‌های تروریستی خارج از مرزها ایستادگی می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۶۲۶۳۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

جمهوری اسلامی ابران با ثبات ترین و امن ترین کشور منطقه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار محرم بنیادی در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهارکرد: آمریکا با خوی استعمارگری خود قصد دارد تمام دنیا را به سلطه خود درآورد.

وی افزود: سردمداران آمریکا قصد دارند با ناامن کردن کشورهای منطقه به اهداف شوم خود دست یابند که نمونه بارز آن براه انداختن گروه تروریستی داعش بود که با تلاش جبهه مقاومت ریشه کن شد.

فرمانده سپاه ناحیه نیر ‏کشورمان را باثبات‌ترین و امن‌ترین کشورمنطقه برشمرد و تصریح کرد: با درایت مقام معظم رهبری و رشادت‌های سربازان جبهه مقاومت و نیروهای دیگر علاوه بر اینکه کشورمان جزو امن‌ترین کشورهای منطقه محسوب می‌شود درمقابل گروه‌های تروریستی خارج از مرزها ایستادگی می‌کنند.

وی به توطئه اخیر آمریکا اشاره کرد و افزود: آمریکا می‌خواهد با انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف سرپوشی بر شکست‌های خود در منطقه بگذارد که این‌بار نیز این توطئه با شکست روبرو خواهد شد.

ارسال نظرات