جانشین لشکر عملیاتی 25 کربلا: با رجعت پیکر پاسدار مدافع حرم شهید مهدی قره محمدی مراسم وداع با این آلاله سرخ سفر برگشته مکتب ابا عبدالله الحسین(ع)، امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در حسینیه سپاه آمل برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۶۲۶۳۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جانشین فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا در گفتگو با بسیج، ضمن اشاره به حضور نیروهای جبهه مقاومت در سرزمین های مورد ظلم قرار گرفته گفت: گرچه با رشادت فرزندان انقلابی  و مومن سپاه و بسیج به همراه رزمندگان دیگر جبهه مفاومت، بساط تشکیلاتی و حاکمیتی گروههای تکفیری و داعشی در سرزمین های عراق و سوریه برچیده شد، اما زخم های کاری نیروهای حزب الله بر پیکره کثیف و خبیث ظالمان ،  غاصبان و متجاوزان استکباری، موجب گردید تا ایادی مزدور و فریب خورد شیطان بزرگ، در قالب های هرز و پراکنده هر از چندگاهی تیری بر نیروهای مقاومت وارد کنند.

بهرام سبک ملک، برچیده گی بساط داعش و تکفیر در سرزمین های اسلامی را مایه افتخار سپاهیان حزب الله در قالب جبهه مقاومت دانست و افزود: گرچه  بساط تشکیلاتی دشمن  اسلام در این مناطق برچیده شد اما حضور رزمندگان جبهه مقاومت تا اطمینان بخشی کامل به مظلومان سرزمین های یاد شده  و قدرت بخشیدن آنان برای مقابله و دفاع از کیان، ناموس، سرزمین و دین ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران یاد آور شد:  حضور مدافعان مازندرانی اسلام در سرزمین های اسلامی همواره از سویی موجب تقویت روحیه مقاومت  و از سویی خشم دشمنان شده است .

سرهنگ پاسدار سبک ملک یادآور شد: شهید مدافع حرم مهدی قره محمدی از پاسداران مازندرانی سپاه قدس بوده که پس از چند دوره حضور در جبهه مقاومت در شب بیست ودوم آذر ماه 96 بالاخره به آرزوی دیرینه اش رسید و در  اقدام  خبیثانه دشمن در منطقه دیر الزور سوریه به شهادت نائل شد.

وی گفت: پیکر پاک شهید قره محمدی روز جمعه وارد کشور شد و ساعت16 شامگاه امروز در حسینه سپاه آمل با امت شهید پرور  و مقاوم مازندران و دیار هزار سنگر آمل مورد وداع قرار خواهد گرفت.

جانشین فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران افزود: پس از مراسم با شکوه وداع با این شهید گرانقدر، مردم متدین و انقلابی دیار علویان، فردا یکشنبه 26 آذر از مقابل حسینیه ثارالله سپاه شهرستان آمل، مراسم با شکوه  تشییع فرزند شجاع  سپاه  اسلام را رقم می زنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها