امام جمعه هشتگرد با اشاره به سفر وزیر خارجه انگلیس به کشور گفت: سابقه بد این کشور علیه ایران به لزوم هوشیاری مسئولان تاکید دارد.
کد خبر: ۸۹۶۲۶۳۸
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی ناطقی در خطبه های این هفته نماز جمعه هشتگرد، با اشاره به اینکه نماز جمعه بهترین جایگاه معرفت پذیری است، اظهار کرد: اگر آموزش و پرورش، نوجوانان را هر هفته به نماز جمعه بیاورد، دانش آموزان نسبت به امور کشور آگاه می شوند.

سابقه بد انگلیس علیه ایران/مسئولان هوشیار باشند

امام جمعه هشتگرد در ادامه با بیان اینکه شجاعترین انسان ها کسی است که بر هوای نفس خود پا گذارد، عنوان کرد: علیرضا کریمی قهرمان کشتی ایران با اینکه به راحتی می توانست در رشته ورزشی خود قهرمان جهان باشد، به خاطر آرمان های انقلاب و اهداف جمهوری اسلامی از شهرت و کسب مدال طلا گذشت.

وی در بخش دیگری با اشاره به سفر وزیر خارجه انگلیس به ایران، گفت: کشور انگلیس در طول تاریخ سابقه بسیار بدی علیه جمهوری اسلامی داشته است و این نشان دهنده لزوم هوشیاری مقابل این کشور است.

حجت الاسلام ناطقی با اشاره به سابقه کشور انگلیس در استعمار گری، تاکید کرد: این کشور به خاطر نفوذ در خاورمیانه اسرائیل را به منطقه آورد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: انگلیس در جلسات مخفی خود از تجزیه عراق، سوریه و لیبی سخن به میان می آورد و این نشان از پلید بودن این کشور است.

به گفته امام جمعه هشتگرد اینکه انگلیس سمت ایران آمده و علیه ما چیزی نمی گوید به دلیل ترس از جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه انگلیس فرقه های وهابیت و بهاییت را در ایران به وجود آورد، گفت: سابقه بد این کشور علیه ایران نشان از لزوم توجه و هوشیاری مسئولان دارد.

امام جمعه هشتگرد با اشاره به اینکه ایران مرکز تمدن اسلام در جهان است، تصریح کرد: تمام پیشرفت های جمهوری اسلامی به دلیل وجود رهنمود های رهبر معظم انقلاب، نخبگان و مردم دانا و آگاه است.

وی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی از پیشرفت ایران می ترسند، به همین منظور از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به ایران نمی گذرند و برای تحقق اهداف خود از تمام ابزارهای موجود استفاده می کنند و این به لزوم هوشیاری مقابل شیطان بزرگ تاکید دارد.

حجت الاسلام ناطقی با اشاره به اهمیت دانشجویان برای رهبر معظم انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: همبستگی میان حوزه های علمیه و دانشگاه ها موجب ترس بیشتر دشمنان اسلام شده است زیرا با این همبستگی آگاهی جوانان نسبت به امور افزایش می یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها