روایتگر دقاع مقدس در ادامه با تاکید بر نشر آثار شهدا در سطح جامعه گفت: متاسفانه آن گونه که باید هنوز کار برای شهدا در زمینه تولید و انتشار آثار فرهنگی و بصیرتی شهدا نشده است
کد خبر: ۸۹۶۲۶۵۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛روایتگر دفاع مقدس گفت:باید توجه داشته باشیم که این موضوع به معنای پایان عمر تروریسم در منطقه نیست و همچنان درگیری‌ها برای نابودی گروهک‌های تروریستی همچون (النصره و احراالشام) در سوریه ادامه دارد …

حاج حسین کاجی روایتگر دفاع مقدس در مراسم یادواره شهدای شهرستان انار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم گفت: یقینا امنیت و آرامشی که امروز در ایران اسلامی حاکم است مدیون خون شهیدانی است که جان بر کف در مقابل تجاوز و تعدی دشمنان ایستادگی کردند و اینک برگزاری یادواره‌های شهدا فرصتی برای شناختن بیشتر شهدا می‌باشد.

وی در خصوص دوران جنگ تحمیلی گفت: اینکه گفته می‌شود ایران در دوران دفاع مقدس ۸ سال در مقابل عراق جنگید در واقع صحیح نیست چرا که همگان شاهد بودند در دوران جنگ تحمیلی ۴۴ کشور حامی عراق در جنگ مقابل ایران بودند.

کاجی با بیان اینکه هرکس با آل علی در بیفتد یقینا نابود خواهد شد گفت: اکنون بعد از گذشت قریب ۳۰ سال از جنگ تحمیلی دیگر اثری از صدام ملعون در جهان نیست، اما در بین بسیاری از جوانان عراقی نیز سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی از محبوبیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.

روایتگر دقاع مقدس در ادامه با تاکید بر نشر آثار شهدا در سطح جامعه گفت: متاسفانه آن گونه که باید هنوز کار برای شهدا در زمینه تولید و انتشار آثار فرهنگی و بصیرتی شهدا نشده است و اکنون باید برای هرشهید بیش از ۱۰ اثر موفق و ماندگار از سبک زندگی و وصایای شهدا منتشر شود تا نسل جوان بیشتر با سبک زندگی این عزیزان آشنا شوند.

حاج حسین کاجی با اشاره به الگو سازی از شهدا در جهان اسلام گفت: امروزه جوانان کشور‌های مختلف اعم از لبنان، هند و حتی چین بسیاری از خاطرات و ویژگی‌های شهدا از جمله شهید حسین فهمیده را میخوانند و من وقتی با جوانان لبنانی در این خصوص صحبت میکردم آن‌ها می‌گفتند که زندگی ما با خاطرات شهدا گره خورده است و اگر زندگی نامه و وصایای شهدا را نخوانیم نمیتوانیم در مقابل اسرائیل ایستادگی کنیم.

وی در ادامه با تبریک پیروزی جبهه مقاومت در سوریه تصریح کرد: هیمنه و پایگاه شجره خبیثه داعش با رشادت و دلاوری‌های سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و مدافعان غیور حرم فروپاشیده است، اما باید توجه داشته باشیم که این موضوع به معنای پایان عمر تروریسم در منطقه نیست و همچنان درگیری‌ها برای نابودی گروهک‌های تروریستی همچون (النصره و احراالشام) در سوریه ادامه دارد.

روایتگر دفاع مقدس با تاکید بر اینکه حکومت اسلامی ماموریت بزرگی برای زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) دارد گفت: همگی مان باید آرمان آزاد سازی قدس را در خود تقویت کنیم و بدانیم که هدف اصلی جهان اسلام نابودی رژیم صهیونیستی و آزاد سازی قدس شریف می‌باشد.

حاج حسین کاجی در پایان با اشاره به ویژگی‌های شهید مدافع حرم محسن حججی گفت: توسل و توکل دوبال معنوی شهید حججی بود که ما باید همواره در حهت تقویت این دوبال در خودمان باشیم.
ارسال نظرات