خبرهای داغ:
امام جمعه موقت قزوین:

لایحه بودجه سال آینده کشور از گرانی خبر می‌دهد و نگران کننده است

امام جمعه موقت قزوین گفت: لایحه بودجه سال اینده بیانگر افزایش قیمت‌ها در بسیاری از موارد است که مردم را نگران کرده و باید نمایندگان مجلس در این مورد اقدام کنند.
کد خبر: ۸۹۶۲۶۵۷
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین در مسجدالنبی اظهار کرد: متاسفانه با ارائه لایجه بودجه سال ۹۷ به نظر می‌رسد باید منتظر گرانی‌ها باشیم و این وضعیت مردم را نگران می‌کند.
وی اضافه کرد: اگر قرار است دوباره به سمت گرانی برویم باید نمایندگان فکری کنند و وضعیت مردم را در نظر بگیرند تا بیش از این فشار اقتصادی دیگری به مردم وارد نشود.
توطئه انتقال پایتخت اسرائیل محکوم به شکست است
این خطیب نمازجمعهبا اشاره به توطئه انتقال پایتختی به بیت المقدس تصریح کرد: با همکاری انسانهای لجوج و معاند موضوع جابجایی پایتخت رژیم اشغالگر قدس مطرح شده که این جسارت با کمک ترامپ صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: در گذشته غاصبان اسرائیلی جرات نداشتند اینگونه اظهارنظر کنند؛ اما امروز با مسلح شدن عده ای خودفروخته این مسائل انحرافی مطرح می‌شود اما به یاری خداوند و حضور مسلمانان در صحنه این نقشه نیز خنثی خواهد شد.
حجت الاسلام قابل در ادامه یادآورشد: متاسفانه این روزها شاهدیم که برخی روزنامه نگاران داخلی در مورد صنعت موشکی ما حرف می‌زنند و می‌گویند در این مورد مذاکره کنیم که این موضوع نگران کننده است.
خطیب جمعه قزوین بیان کرد: کسانی که تاکنون جرات گفتن این مسائل را نداشتند با زبان برخی خودفروختگان از محدود شدن مسائل موشکی سخن می‌گویند که جای تعجب دارد.
وی اظهارداشت: این روزنامه نگاران چرا از کشتار یمن سخنی نمی گویند اگر این کشور «حرم» ندارد اما «حریم» که دارد.
کشتار شش هزار مسلمان میانماری فاجعه است
امام جمعه موقت قزوین یادآورشد: اخیرا سازمان ملل اعلام کرده که بیش از شش هزار نفر در میانمار به جرم مسلمانی قتل عام شده اند که کسی به کمکشان نرفته است و تنها سپاه اعلام کرده آماده حمایت و کمک به این مظلومان ستمدیده است.
وی به سفر وزیر امور خارجه انگلیس به کشور هم اشاره کرد و ضمن انتقاد از آن گفت: ویزر خارجه انگلیس برای فضولی در کار ایران و چانه زنی برای آزادی جاسوسانی که برای براندازی نظام اسلامی تلاش می کردند به کشورمان آمده که باید هوشیار باشیم.
قابل عنوان کرد: باید از وزیر خارجه انگلیس پرسید چرا در عمل از موضوع برجام حمایت نکردید و امروز با چه رویی و برای چه کاری دوباره وارد کشور شده اید؟
وحدت حوزه و دانشگاه در عمل پیاده شود
امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد: وحدت حوزه و دانشگاه باید در عمل پیاده شود تا دانشجو و طلبه در کنار یکدیگر بتوانند به اعتلای کشور کمک کنند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها