خبرهای داغ:
در هیئت اندیشه ورز حوزه حضرت زینب (س) مطرح شد؛

تحکیم بنیان خانواده، رویکرد اصلی پایگاه های بسیج خواهران برخوار

جلسه هیئت اندیشه ورز حوزه حضرت زینب (س) با حضور فرماندهان پایگاه و فعالان فرهنگی پایگاه های بسیج برگزار و در آن بر لزوم و راهکارهای تحکیم بنیان خانواده تاکید شد.
کد خبر: ۸۹۶۲۶۷۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، جلسه هیئت اندیشه ورز حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) شهرستان برخوار در محل سپاه ناحیه برخوار برگزار کرد، تحکیم بنیان خانواده ها و توسعه مشاغل خانگی از رویکردهای اصلی پایگاه های بسیج خواهران است.
فرماندهان پایگاه و فعالان فرهنگی پایگاه های بسیج در این هم اندیشی ضمن بررسی مشکلات و موانع فعالیت پایگاه های بسیج خواهران بر ضرورت فعالیت در حیطه آموزش مهارت های ارتباطی در خانواده با رویکرد محله محور و آموزش چهره به چهره تاکید کردند.
فرماندهان پایگاه خواهر همچنین بر لزوم همیاری و همکاری کلیه دستگاه ها و کانون مرتبط با حوزه خانواده تاکید کردند و نتیجه گیری در کاهش معضلات و آسیب های خانواده ها در شهرستان را منوط به برنامه ریزی منظم و حضور و توجه ویژه به مسائل و مشکلات بانوان دانستند.
پایگاه های تابعه حوزه مقاومت حضرت زینب (س ) در سال جاری و سال های گذشته به صورت مستمر و جدی در شهرهای دولت آباد، حبیب آباد و کمشچه با برگزاری کلاس های آموزشی در حوزه خانواده با محوریت دختران و مادران با استفاده از اساتید دانشگاه و مشاوران برجسته به کاهش معضلات و آسیب های جامعه در قشر بانوان کمک کرده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار