در یک اردوی جهادی تیم پزشکی به روستای تیغ سیاه از توابع بخش توکهور و هشتبنید میناب، اهالی این روستا از خدمات دندانپزشکی و ویزیت رایگان بهره مند شدند.
کد خبر: ۸۹۶۲۶۸۱
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میناب، فریبا رستاخیز مسئول اردوی جهادی حوزه حضرت صدیقه کبری(س) هشتبندی شهرستان میناب گفت: یک تیم پزشکی در یک اردوی جهادی یک روزه ، خدمات رایگان به اهالی روستای تیغ سیاه ارائه نمودند.

وی افزود: ارائه خدمات دندانپزشکی، داردو و ویزیت رایگان بخش های از این اردوی جهادی بود که ۳۰ نفر از اهالی روستای تیغ سیاه از خدمات رایگان دندانپزشکی و ۵۵ نفر در بخش پزشک عمومی ویزیت و درمان رایگان بهره مند شدند.

رستاخیز هدف از این اردوی جهادی کمک به همنوع و رفع مشکلات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم بخش توکهور و هشتبندی عنوان کرد و اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۳ دوره ویزیت رایگان و ۵ اردوی جهادی در قالب شناسایی و رفع موانع و مشکلات فقر فرهنگی مردم روستاهای مناطق محروم در بخش توکهور و هشتبندی انجام شده است.

لازم به ذکر اشت، ویزیت رایگان تیم پزشکی در روستای تیغ سیاه با همکاری حوزه های مقاومت بسیج خواهران و حوزه مقاومت امام رضا(ع)و گردان امام حسین(ع)هشتبندی برگزار شد.

روستای تیغ سیاه از توابع بخش توکهور و هشتبندی با جمعیت ۹۰نفر در ۹۰ کیلومتری میناب قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات