خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

خدمت به معلولان٬ خدمت به خدا است

آیت اله عابدینی بیان کرد: خدماتی که مسوولان بهزیستی به معلولان ارائه می‌دهند، بسیار ارزشمند و مورد تأیید دین بوده و آنچه نصیب شما می گردد خیر دنیا و آخرت است.
کد خبر: ۸۹۶۲۶۸۸
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در حاشیه بازدید از «مرکز توانبخشی و نگهداری معلولین ذهنی عاطفه» قزوین ضمن تشکر از خدمات مسوولان و کارکنان این مجموعه و اشاره به آیات الهی بیان کرد: در قرآن کریم آیات زیادی از خدمت‌رسانی به مردم آمده و همین امر موجب آرامش خاطر کسانی است که در این عرصه فعالیت می کنند
وی گفت: خداوند در قرآن فرموده همه مرگ را می‌چشند و به سوی ما باز می‌گردند یعنی اگر در زندگی دچار کاستی، گرفتاری، سختی، موفقیت و پیروزی شدید، همه این مسائل آزمون الهی محسوب شده و مرگ یک قائده کلی برای همه انسان‌ها در دنیا است و همه به آن باور دارند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: همه موظفند تا با حمایت از مظلومان، مقابله با ظالمین، پشتیبانی از محرومان و مستضعفان و شکرگزاری در برابر نعمات الهی شکرگزار آنچه خداوند عنایت فرموده بوده و پایبند آنچه وظیفه اشان است باشند.
آیت اله عابدینی عنوان کرد: خدماتی که مسوولان بهزیستی به معلولان ارائه می‌دهند، بسیار ارزشمند و مورد تأیید دین بوده و آنچه نصیب شما می گردد خیر دنیا و آخرت است.
وی خاطرنشان مرد: خدمت به معلولان فرصت پیژه ای است که خداوند در اختیار شما قرار داده و مطمئنا جایگاه پاداش این خدمات در نزد خدا محفوظ است‌.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار