رئیس سازمان بسیج اساتید کشور طی حکمی علی قجری را به سمت «مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی» کل سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور منصوب کرد.
کد خبر: ۸۹۶۲۶۹۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید، مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور طی حکمی علی قجری را به سمت «مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی» کل سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور منصوب کرد.

زارعی در راستای نگاه تحوّل خواهانه و تعالی جو حاکم بر سازمان بسیج اساتید کشور در دوران جدید، مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان بسیج اساتید را منصوب و طی حکمی رویکرد نوین این سازمان و مأموریت مدیران آن را اعلام کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: «...توجه به اصول مهم نوسازی و تحول آفرینی هدفمند و انقلابی در شناخت وظایف سازمانی، مبنا قرار دادن نگاه مسئله محور، اثربخش و جامعه گرایانه در برنامه ها و فعالیت ها و کاربست تفکر انتقادی و آینده پژوهانه، از الزامات فعالیت های این دوره ی سازمان بسیج اساتید می باشد.»

قجری پیش از این مدیریت چند مرکز تولید محتوای رسانه‌ای و مطبوعاتی را برعهده داشته و در عرصه سیاستگذاری و راهبردنگاری رسانه ­ای مشغول بوده است.

ارسال نظرات