فرمانده انتظامی استان زنجان:
همه ما در قبال مردم مسئولیم و بایستی پاسخگو و مسئولیت پذیر باشیم و به مشکلات مردم رسیدگی کنیم .
کد خبر: ۸۹۶۲۷۱۳
|
۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامی استان زنجان در آیین امضاء تفاهم نامه همکاری فرماندهی انتظامی استان و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان زنجان گفت: نیروی انتظامی و کمیته امداد می تواند در زمینه های پیشگیری از جرایم ، سرقت ، جمع آوری متکدیان و ... همکاری داشته  باشند.

سردار علی آزادی با اشاره به احادیثی از پیامبر گرامی اسلام (ص) افزود: ایشان در رسیدگی به امور مسلمین ومسئولیت پذیری اهتمام و تاکید دارند .

وی اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام (ص) فرموده اند کسی که صبحی را آغاز کند و رسیدگی به امور مسلمین نداشته باشد مسلمان نیست .

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: همه ما در قبال مردم مسئولیم و بایستی پاسخگو و مسئولیت پذیر باشیم و به مشکلات مردم رسیدگی کنیم .

سردار آزادی کمیته امداد را یکی از یادگاران امام راحل دانست و بیان داشت : در این نهاد مقدس انسان های متقی ، وارسته ، انقلابی و ساده زیست در راس کار هستند که تابع محض ولی فقیه بوده و خدمتگذار مردم می باشند .

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد : هرچه انسان می تواند باید به قشر ضعیف و مستضعف جامعه خدمت کند و این بسیار ارزشمند ، افتخار آمیز و لذت بخش است . 

وی افزود :کمیته امداد نهادی است که در بخشهای مختلف تحصیلی ، ازدواج ، اسکان به افراد نیازمند و مستضعف کمک می کند .

سردار علی آزادی با بیان اینکه کارکنان کمیته امداد افرادی معنوی و با نشاط هستند که با دل و جان به مردم خدمت می کنند گفت: نیروی انتظامی و کمیته امداد می تواند در زمینه پیشگیری از جرایم ، سرقت ، جمع آوری متکدیان و ... همکاری داشته باشند .

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: کمک به افراد نیازمند باید از طریق کمیته امداد و سازمان بهزیستی صورت گیرد و مردم نیز باید کمک های خود را از این طریق به نیاز مندان برسانند .

وی  با اعلام اینکه ما در زلزله کرمانشاه شاهد هستیم که چقدر مردم با شور و حال کمک می کنند افزود: در بحث کمک های مردمی و جمع آوری متکدیان نیروی انتظامی ، شهرداری ، کمیته امداد و بهزیستی می توانند همکاری خوبی داشته باشند .

 

ارسال نظرات