دکتر زارعی در اجلاس بزرگ اساتید بسیجی تهران؛

از اصلاح طلبان و اصولگرایان بخواهیم برای حل مسائل کشور، اختلافات را کنار بگذارند

نود و سومین گردهمایی بزرگ بسیج اساتید کشور در تهران بزرگ با حضور صدها نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه ها، نمایندگان مجلس، مدیران کشوری و لشگری و با حضور ویژه ی سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهیدبهشتی تهران برگزار شد. در این اجلاس، از رویکردهای جدید و تحول خواهانه در سازمان بسیج اساتید کشور رونمایی شد. یکی از مهم ترین محورهای این رویکرد جدید، تحوّل در سازمان کار بسیج اساتید ناظر به «اثربخشی» فعالیت هاست که متناظر با آن، قالب «اندیشکده های راهبردی مسئله محور» طراحی شده است و در دو سطح استانی یا اقلیم محور و ملّی یا موضوع محور، در کنار کانون های بسیج اساتید در سراسر کشور فعال می شود.
کد خبر: ۸۹۶۲۷۱۹
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور؛ نود و سومین گردهمایی بزرگ بسیج اساتید کشور در تهران بزرگ با حضور صدها نفر از اعضای  هیئت علمی دانشگاه ها، نمایندگان مجلس، مدیران کشوری و لشگری و با حضور ویژه ی سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهیدبهشتی تهران برگزار شد.

در این اجلاس، از رویکردهای جدید و تحول خواهانه در سازمان بسیج اساتید کشور رونمایی شد. یکی از مهم ترین محورهای این رویکرد جدید، تحوّل در سازمان کار بسیج اساتید ناظر به «اثربخشی» فعالیت هاست که متناظر با آن، قالب «اندیشکده های راهبردی مسئله محور» طراحی شده است و در دو سطح استانی یا اقلیم محور و ملّی یا موضوع محور، در کنار کانون های بسیج اساتید در سراسر کشور فعال می شود.

 

* استفاده از تمام ظرفیت ها برای حل مسائل و مشکلات کشور

دکترمجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور تبیین این نگاه تحوّلی اظهار داشت: بسیج اساتید در دوره جدید نگاهش این است که در موضوعات مختلف به مردم، دولت در حوزه ملی و استانی کمک کند.

وی ادامه داد: تلاش داریم برای خدمت به مردم و کشور ان‌شاءالله همه سلایق را در بسیج اساتید جمع کنیم و از اصلاح طلبان و اصولگرایان بخواهیم اختلافات را کنار بگذارند، بسیج اساتید می خواهد آغوشش را باز کند و همه سلایق و ظرفیت های موثر برای کمک به دولت و ملت استفاده نماید.

رئیس سازمان بسیج اساتید با تأکید بر نگاه رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر حذف نگاه های تصنعی و سلیقه ای افزود: دغدغه بسیج اساتید باید اثربخشی برنامه ها و رویکرد حل المسائلی باشد. بر حل کردن مسائل و مشکلات باید با تمام قوا به پیش برویم و ظرفیت عظیم بسیج اساتید در سراسر کشور، بستری مناسب برای حرکت در این مسیر است.

دکترزارعی تصریح کرد: خداوند وقتی دید شهیدحججی نیت و هدفش را پاک کرده است به وی شهادتی داد تا ایران و دنیا را به حرکت درآورد.

وی گفت: از خدا می‌خواهیم در دور جدید سازمان بسیج اساتید مانند همکاران سابق و با تلاش بیشتر که خالی از وسوسه های نفسانی باشد بتوانیم به دولت و ملت خدمت کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار