حجت الاسلام تویسرکانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در صدر هیئتی از مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ بازدید کرد.
کد خبر: ۸۹۶۲۷۲۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ صبح امروز حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در صدر هیئتی از مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ بازدید بعمل آورد.    

در ابتدای این دیدار، نشست مشترکی بین مدعوین و هیئت رئیسه نمایندگی سپاه تهران بزرگ برگزار شد و حجت الاسلام نعیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در بخش های مختلف نمایندگی سپاه تهران بزرگ ارائه نمود و معاونین نمایندگی نیز به ارائه گزارش عملکرد خود و بیان مسائل و مشکلات موجود پرداختند.

در ادامه حجت الاسلام تویسرکانی ضمن عرض خدا قوت، به بیان رهنمودها و راهکارهای لازم در راستای حل مسائل و مشکلات احتمالی و بالا رفتن پیشرفت در کار و نیل به اهداف پرداخت.  

وی همچنین از تعامل و همکاری کارکنان فرماندهی و نمایندگی در راستای انجام ماموریت ها و برنامه های ابلاغی سپاه و بسیج  تقدیر و تشکر نمود.

در خلال این نشست، طی حکمی جناب سرهنگ حبیب زاده به عنوان مسئول معاونت سیاسی سازمان بسیج مستضعفین منصوب شد. 

گفتنی است مسئول سابق این معاونت، جناب سرهنگ نصر بوده است.

ارسال نظرات