خبرهای داغ:
عبدالله رحیمی
سرهنگ دوم پاسدار هوشنگ نوابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان گفت: یادواره شهدا باید این باور را در جامعه زنده کند که ما بدانیم امنیت و عزت امروز ما مرهون مجاهدت ها و ایثار شهداست.
کد خبر: ۸۹۶۲۷۳۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج دهاقان، سرهنگ دوم پاسدار هوشنگ نوابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان در گفتگو با خبرنگار دهاقان بیدار با تأکید بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا گفت: شهدای مدافع حرم از همه هستی خود گذشتند تا اسلام پابرجا بماند، آنها به مولای خود امام حسین (ع) اقتدا کرده و جانشان را در راه دفاع از حرم اهل بیت تقدیم کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان افزود: ما باید با تمسک به سیره شهدا از منیت ها دوری کرده و با تبعیت از ولایت فقیه کشور خود را بالنده و پیروز کنیم.

سرهنگ دوم پاسدار نوابی از برگزاری یادواره شهدای شهرستان در ۱۱ بهمن خبر داد و خاطرنشان کرد: باید یادواره های شهدا مردمی برگزار شود و ما فقط بعنوان یاری دهنده و پشتیبان مردم باشیم تا خودشان یادواره ها را برگزار کنند.

وی تصریح کرد: هر چه جلوتر می رویم ارزش حرکت شهدا در دوران دفاع مقدس را بهتر می بینیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان افزود: از آنجا می توانیم ارزش حرکت شهدا را بفمهیم که با کمی تأمل ببینیم شهدا چگونه جلوتر از زمان خود حرکت می کردند و زمانی این ارزش خود را بهتر نشان می دهد که ببینیم شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم اهل بیت از بهترین های خود گذشتند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها