خبرهای داغ:
امام جمعه سمیرم:

ضرورت واکنش قاطع وزارت خارجه در برابر فرانسوی ها/ دولت درباره سفر وزیرخارجه انگلستان شفاف سازی کند

امام جمعه سمیرم، از مسئولان وزارت خارجه و دستگاه سیاست خارجی دولت دوازدهم خواست، در برابر اقدام ضد انسانی و زشت دولت فرانسه واکنشی قاطع و کوبنده نشان دهد.
کد خبر: ۸۹۶۲۷۳۸
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار بسیج از سمیرم، حجت الاسلام سیف الله دهقانی، در خطبه های نماز جمعه دیروزسمیرم، با اشاره به صدور مجوز تجمع برای منافقان کوردل و تروریست در پاریس، اظهار کرد: این اقدام به هیچ عنوان قابل قبول و پذیرفته نیست و وزیر و دستگاه سیاست خارجی ما باید قاطعانه در برابر این اقدام واکنش نشان دهد.
وی با یادوآوری جنایت های پرشمار منافقان تروریست و بی دین، اضافه کرد: دولت فرانسه از یکسو به ایران می آید و کارخانه های ورشکسته اش را با روابط با ما رونق می بخشد و از سوی دیگر دست به این اقدام ضد انسانی و زشت می زند که ضروری است دولت در برابر آن واکنش نشان دهد.
به گفته امام جمعه سمیرم، سفر وزیرخارجه انگلیسی ها در این زمان نیز، باید برای افکار عمومی بیشتر شفاف سازی شود و دولت در این زمینه به مردم اطلاع رسانی کند.
خطیب نماز جمعه سمیرم در ادامه، با گرامیداشت ۲۷ آذر ماه روز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: شهادت سرافرازانه شهید مفتح، نقطه عطف وحدت دو نهاد دانش محور و آگاهی بخش به جامعه بود.
خطیب جمعه سمیرم، هدف دانشگاه و حوزه را به سعادت رساندن جامعه زیر سایه ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: رسیدن به این هدف متعالی، با شعار تنها قابل تحقق نیست بلکه باید در اقدام و عمل نیز این وحدت و رشد اعتقادی و علمی را شاهد باشیم.
امام جمعه سمیرم، بی تقاوتی را آفت جامعه بویژه در دانشگاه ها و حوزه ها عنوان کرد و گفت: فریادهای ضد استکباری مرگ بر آمریکا و اسرائیل و آل سعود امروز بیشتر از هر زمانی باید در این دو نهاد بلند باشد و به گوش دنیا برسد.
امام جمعه سمیرم سپس به مناسبت دیگر ۲۷ آذر، روز عاری از خشونت و افراطی گری هم اشاره کرد و گفت: نظام استکباری و مزدورانش در منطقه جنایت های بی شماری را مرتکب می شوند که باید بدانیم تنها راه ما در برابر آنها مقاومت و پایداری است.
وی ابراز امیدواری کرد: با حماقت های غربی ها و ترامپ نادان، بزودی شاهد نابودی نظام سلطه و اسرائیل غاصب باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار