فرمانده سپاه شهرستان گرمی گفت:امروز با بسط فرهنگی در جامعه باید چراغ هدایتی برای جوانان روشن کنیم چرا که دشمنان با تمام قدرت و توان با ایجاد بستر در فضای مجازی سعی در شکست اعتقادات و ایمان جوانان این ملت دارند.
کد خبر: ۸۹۶۲۷۳۹
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

دمشن با تمام توان بستر شکت اعتقادی جوانان را فراهم کرده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار طاهر رحیمی فرمانده سپاه شهرستان گرمی در گفتگو با بسیج گفت: برگزاری برنامه ارزشی آبروی کوچه ها، افتخار محله ها بهانه ایست برای به یاد آوردن رشادت های آن روزهای شهدا که واقعا در هشت سال دفاع مقدس معجزه کردند و توانستند نام اسلام و نظام جمهوری اسلامی را با صلابت حفظ کنند.

وی گفت: شهدایی که هدف اصلی آنها مقابله های هجمه های غرب و استکبار بود با ایمان قوی در مقابل تمام همجمه ها ایستادگی کردند تا امروز مردم و جوانان در تور حیله گرانه ای که دشمنان برای ما پهن کرده اند نیافتند.

رحیمی افزود: امروز با بسط فرهنگی در جامعه باید چراغ هدایتی برای جوانان روشن کنیم چرا که دشمنان با تمام قدرت و توان با ایجاد بستر در فضای مجازی سعی در شکست اعتقادات و ایمان جوانان این ملت دارند و میخواهند با روش های مختلفی افکار جوانان ما را به تسخیر وسطله خود در آورند.

وی ادامه داد: شهدای ما در دوران 8 سال دفاع مقدس با رفتارهایی که داشتند امروز کشور را بیمه کرده اند و باد داشتن آن ها با همین یادواره های شهدا و تکریم از خانواده های معظم این شهدای بزرگوار مایه خیر و برکت است.

ارسال نظرات