سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر اندیشه؛

افزایش قیمت حامل های انرژی بدون افزایش کیفیت و خدمات آنها امری سوال برانگیز است

میلاد شخمگر مسئول بسیج دانشجویی واحد شهدای مکه دانشگاه فرهنگیان تهران پیش از خطبه های نماز جمعه شهر اندیشه سخنرانی کرد.
کد خبر: ۸۹۶۲۷۴۱
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

عرض سلام و ادب و احترام به محضر ولیعصر ارواحنا فداه و بنیانگذار جمهوری اسلامی و خانواده شهدا و همچنین شما نمازگزاران محترم؛دقایقی رو مصدع اوقات شریف شما بزگوران خواهم شد.
در روزهای گذشته شاهد ارائه لایحه بودجه سال آتی به مجلس شورای اسلامی بوده ایم که به این برنامه ریزی،انتقادات بسیاری از سوی کارشناسان همراه بوده
 از جمله: نگاه صدقه محور به یارانه مردمی،عدم اتکاء به اقتصاد مقاومتی تا اختصاص ناعادلانه بودجه فرهنگی کشور به سازمان ها و نهادهای همسو  با دولت با بینشی حزب گرایانه ،که تجربه سالهای اخیر نشان میدهد این سازمان ها و نهاد های مذکور کمترین بازده مناسب فرهنگی را نداشته اند؛
 
همانطور که میدانید در چند سال گذشته بخاطر افزایش قیمت بنزین،گازوئیل و برق،درآمد دولت بیشتر شده با این حال سخن از قطع یارانه میلیون ها نفر به میان آمده است.
این پول حاصل از افزایش درآمد ها کجا رفته؟

 افزایش قیمت حامل های انرژی بدون افزایش کیفیت و خدمات آنها امری سوال برانگیز است.
 ما مردم از نمایندگان محترم مردم در مجلس،میخواهیم  که با نگاهی موشکافانه و به دور از منافع حزبی وجناحی خاص،اقدام به بررسی لایحه بودجه نود و‌هفت نمایند.
-اتفاقات تأمل برانگیز بسیاری نیز از جانب وزارتخانه امور خارجه رخ داده است.
از بایکت رسانه ای حضور هیئت انگلیسی و عدم اجازه برای مصاحبه خبرنگاران با آنها تا صحبت از تبادل و اغماض در برابر کسانی که حریم امنیتی کشور را نقص کردند و جاسوس بودنشان برای دستگاه های امنیتی محرز شده.
 خواستار ابهام زدایی  و شفاف سازی از این دستگاه هستیم.

بی مسئولیتی سفارت ایران در صربستان هم خود نشان از تحقق نیافتن شعارهای انتخاباتی عده ای است که میخواستند عزت را به پاسپورت ایرانی برگردانند.
 
عدم بیان موضع انقلابی از سوی هیئت ایرانی در نشست سازمان همکاری اسلامی بسی قابل تأمل است،که مسئولین بلند پایه ی ایرانی در برابر بیانه ای که قدس شریف را تقسیم بندی کرده و از کیسه خلیفه تنها قدس شرقی را پایتخت فلسطین بیان کرده است؛ابراز تاسف میکنیم چرا که اراضی فلسطین از شمال تا جنوب و شرق تا غرب متعلق به جهان اسلام است.

موضع منفعلانه دستگاه دیپلماسی به همین جا ختم نمیشود؛مسئولین فرانسوی که در  روزهای آینده به ایران می آیند.مجوز عرض اندام برای گروهک تروریستی منافقین صادر و در جمع آنان شرکت و اعلام حمایت کرده اند.
مردم از دستگاه دیپلماسی انتظار دارند تا با اعلام موضع قاطعانه و انقلابی به هوچی گری های مسئولین فرانسوی پایان دهند.
روز گذشته اخباری از پیشرفت صنایع موشکی و دفاعی کشور،روحیه ی انقلابی گری و مجاهدانه که با اتکاء به نیروی جوان و متعهد داخلی بود،به گوش رسید که خوشحالی مردم مسلمان را برانگیخت.
جا دارد از سپاه پاسداران بخاطر اعتماد به توان داخلی و پیروزی های روز افزونشان کمال تشکر و قدر دانی را داشته باشیم.
 
شاید مهمترین اتفاق این روزهای رو سیاهی بیش از پیش چهره خبیثانه امریکا برای مردم جهان است که با تجمع ها و راهپیمایی های آزادی خواهانه در حمایت از فلسطین اشغالی همراه بوده است.
ما شکرگزار این اتحاد و همستگی جهانی خواهیم بود و به وعده صدق رهبر مستضعفان جهان حضرت امام خامنه ای اطمینان راسخ داریم که تا کمتر از25 سال دیگر جرثومه ی فسادی به نام اسرائیل وجود نخواد داشت.
 
   اما مسئله زلزله زدگان کرمانشاه؛
متاسفانه در چند وقت اخیر شاهد کاهش رسیدگی های مسئولین بوده ایم،لذا پیگیری مجدانه جهت کاستن آلام مردم رنج دیده را خواستاریم و از شما مردم فداکار هم میخواهیم که همچنان با قوت قبلی به کمک رسانی های نوع دوستانه مداومت نمایند.

در پایان متشکر و سپاسگزارم از شما مردم مومن و انقلابی که صبر و حوصله به خرج دادین و همچنین تشکر میکنیم از ستاد اقامه نماز جمعه شهر اندیشه و حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مروج که این امکان رو در اختیار ما قرار داده اند.
و من الله التوفیق  
والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

ارسال نظرات
آخرین اخبار