به همت حوزه مقاومت بسيج ٦٢١ ميثم تمار برگزار شد ؛
باهدف قدردانی از صبر، استقامت و ایثار خانواده‌های معظم شهدا، ترویج فرهنگ شهادت و معرفی حماسه‌های شهیدان انقلاب اسلامی به جوانان امروزی يادواره شهداي روستاي «اغلان تپه» شهرستان ساوجبلاغ با حضور فرمانده ناحيه سپاه شهرستان،نماينده مجلس،امام جمعه بخش و شهر چهارباغ،فرماندار شهرستان و مسئولين بخش و مردم شريف اين روستا برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۲۷۴۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، باهدف قدردانی از صبر، استقامت و ایثار خانواده‌های معظم شهدا، ترویج فرهنگ شهادت و معرفی حماسه‌های شهیدان انقلاب اسلامی به جوانان امروزی يادواره شهداي روستاي «اغلان تپه» شهرستان ساوجبلاغ با حضور فرمانده ناحيه سپاه شهرستان،نماينده مجلس،امام جمعه بخش و شهر چهارباغ،فرماندار شهرستان و مسئولين بخش و مردم شريف اين روستا برگزار شد.

این مراسم كه به همت پايگاه برادران شهيد شاه بختي و حوزه مقاومت بسيج ٦٢١ ميثم تمار،ناحيه مقاومت بسيج شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد ، حجت الاسلام و المسلمين جوشقانی سخنران مراسم با گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام اظهار داشت:عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت‌های شهیدان انقلاب و رزمندگان اسلام است.

وی افزود: هر چه قدر در این راه از لحاظ محتوایی و کیفیتی قدم برداریم برنامه ما اثرگذار خواهد بود و این سبب می‌شود تا اتحاد و وحدت ما بالا رود و روحیه استکبارستیزی و مقاومت در اقشار مختلف مردم به وجود آید.

وی ادامه داد : فلسفه شكل گيري اين نوع محافل يادواره هاي شهدا قطعا براي اين هست كه ما با خودمان بازنگري كنيم كه آرمانها و دلايلي كه شهداي عزيز داشتند به چه ميزان توانسته ايم مطابقت و همراهي كنيم و خدايي ناخواسته كوتاهي نكرده باشيم.

 حجت الاسلام و المسلمين جوشقاني خطاب به مادران و خواهران در خصوص تربيت فرزندان گفت : بايد توجه داشته باشيم كه با نگاه به الگوهاي عاشورا بايد براي امر ظهور تربيت بشويم و تربيت كنيم. جوشقاني با بیان اینکه شهدا تابلوی افتخار جامعه هستند و هر آنچه داریم به برکت خون این عزیزان است، افزود: امنیت، آرامش، آسایش و اقتدار امروز کشور، مرهون جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان است.

وی با بیان اینکه باید قدردان خون شهدا و ایثارگری‌ها باشیم، گفت: مردم و مسئولان این روستا همواره با حضور گسترده در برنامه‌ها و یادواره‌های شهدا ثابت کرده‌اند که قدردان رشادت‌ها و فداکاری‌های شهیدان هستند.

 

 
خبرنگار بسیجی : عابدینی
ارسال نظرات