خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: قطعا همانطور که درسوریه از کشورهای مختلفی همراه شدند که داعش را شکست دادند قطعا همان کشورها هنوز هستند و می توانند به جبهه مقاومت در فلسطین کمک کنند.
کد خبر: ۸۹۶۲۷۶۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با بیان اینکه برنامه ترامپ برای انتقال پایتخت اسرائیل به بیت المقدس قطعا برای سرپوش گذاشتن بر شکست هایشان است گفت: قطعا انتقال پایتخت به بیت المقدس از جمله برنامه های از پیش تعیین شده  اسرائیل با پشتوانه آمریکا است.

 وی عنوان داشت: به دلیل شکست هایی که آمریکا و اسرائیل در منطقه خوردند این کار را برای سرپوش گذاشتن بر شکست هایشان انجام دادند.

نوفرستی با اشاره به این موضوع که خوشبختانه نه تنها از سوی کشورهای اسلامی بلکه در سطح جهانی این کار را محکوم کردند تصریح کرد: ما از همه جوامع اسلامی و همه حق خواهان در جهان انتظار داریم که به این موضوع توجه کنند و نگذارند این زیاده خواهان در عالم به مطامع خودشان دست یابند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان با این عنوان که بیت المقدس قبله همه ی ادیان الهی است عنوان کرد: بیت المقدس پاره تن اسلام است همان طور که در فرمایشات امام بوده است.

 وی ادامه داد: ضمن این که خود اشغال فلسطین از طرف رژیم صیهونیستی محکوم است انتقال پایتخت به مرکز بیت المقدس هم جای تامل است می طلبد همه حق خواهان و مسلمین در این زمینه همراه شده و مقابله کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع)  با بیان اینکه با توجه به راهپیمایی اعتراضی در سراسر ایران و همچنین بعضی اعتراضاتی که در سطح جهانی انجام شد اظهار کرد: ما امید داریم که ترامپ در چندین مورد عقب نشینی کرد و مجبور به تغییر سیاست خود شد از این موضوع هم عقب نشینی کند و نتواند به اهداف خود برسند.

وی با این عنوان که در سازمان ملل دو نگاه است بیان کرد: یک نگاه این است که به عنوان یک سازمان بین الملل انتظار است که به صورت بی طرفانه عمل کند و این مسئله را محکوم کند.

همراهی جبهه مقاومت فلسطین انتظار ما از کشورهای اسلامی/ ادعای ترامپ سرپوش گذاشتن بر شکست هایش در منطقه است

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: سازمان بین الملل و خیلی دیگر از سازمان ها جیره خوار آمریکا و رژیم صیهونیستی هستند و خیلی هم نمی توان به آنها امیدوار بود ولی قطعا یک ظرفیتی است که می توان از این ظرفیت استفاده کرد.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها ادعای کدخدایی جهانی را در سر می پرورانند گفت: روحیه استکباری و خودبرتر بینی آمریکا در همه عرصه ها کاملا مشهود است و تمام رئیس جمهورهای قبلی آمریکا هم در سراسر تاریخ نشان دادند که همیشه به دنبال خوی استکباری هستند و هرگز نمی توانند منادی وحدت باشند.

نوفرستی با اشاره به اینکه خوشبختانه در حال حاضر شاهد شکل گیری جبهه عظیم حق در سراسر جهان هستیم اظهارداشت:  با این جبهه است که ما پیروزی های مردم سوریه و عراق را مشاهده می کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: همه اینها نشان می دهد که جریان جبهه حق قوت و قدرت دارند و می توانند با هماهنگی، همدلی و انسجام یکدیگر روز به روز شاهد پیروزی های مختلفی در همه عرصه ها باشند.

نوفرستی در ادامه بیان کرد: همان طور که در طول تاریخ بچه های فلسطین در برابر رژیم صیهونیستی توانستند با قدرت پیش روند همچنان هم خواهند توانست با همکاری یکدیگر به پیروزی دست یابند و این نشان می دهد که جبهه مقاومت پیروز شده و در حال تعالی و رشد است و می توانند نقشه های رژیم صیهونیستی را خنثی کنند.

وی در پایان تصریح کرد: روشن است که برخی از کشورهای منطقه خود را به رژیم صیهونیستی فروختند لذا هیچ امیدی به بعضی از سران کشورها در منطقه وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه از دولتمردان خود هم انتظار داریم که در این زمینه مانند همیشه کمک کنند متذکر شد:  قطعا همانطور که درسوریه از کشورهای مختلفی همراه شدند که داعش را شکست دادند قطعا همان کشورها هنوز هستند و می توانند به جبهه مقاومت کمک کنند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها