خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های استان قزوین خبر داد:
مدير عامل این شرکت بیان کرد: نمايشگاه مواد غذایی و شب یلدا از تاریخ 26آذر ماه لغایت 1 دی ماه برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۹۶۲۸۱۶
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

هادی طاهرخانی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: نمایشگاه مواد غذایی و شب یلدا با هدف کنترل بازار و دسترسی آسان شهروندان به ملزومات شب یلدا ۲۶ آذر ماه سال جاری برگزار می شود.
وی گفت: این نمایشگاه با معرفی آخرین توانمندی های تولیدکنندگان٬ ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز‌ از جمله اهداف برپايی اين رويداد اقتصادی می باشد.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های استان قزوین افزود: این نمایشگاه با حضور توليد كنندگان و نمايندگی ها از استان های تهران، کرمانشاه، گیلان، زنجان، فارس برگزار می شود که محصولات و تولیدات خود را در فضایی به مساحت 3 هزار و 600 متر مربع در معرض دید بازدید کنندگان قرار خواهند داد.
طاهرخانی عنوان کرد: با توجه به فرا رسیدن شب یلدا در حاشیه این نمایشگاه برنامه های شاد نیز اجرا خواهد شد تا در خلال بازدید از نمایشگاه٬ فضایی شاد را برای بازدید کنندگان ایجاد نماییم.
وی عنوان‌کرد: زمان بازدید نمایشگاه 15 الی 21 بعداز ظهر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین می باشد.
گفتنی است نمایشگاه مواد غذایی از ۲۶ آذر لغایت یکم دی ماه سال جاری دایر می باشد.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها