فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

اعتماد مردم به رسانه ملی حکایت از قدرت اقناع این رسانه دارد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: اعتماد۸۰ درصدی مردم به رسانه ملی حکایت از قدرت اقناع این رسانه فراگیردارد.
کد خبر: ۸۹۶۲۸۶۱
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمد بازوند، مدیرکل صدا و سیمای لرستان در دیدار امروز رئیس مرکز بسیج رسانه ملی با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل استان گفت: پیشرفت، ترقی وقدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون تفکر بسیجی است و رسانه استانی در تولید برنامه ها آمادگی تعامل سازنده و اثرگذار با سپاه استان را دارد.
سردارکشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز در این دیدار صداوسیمای مرکز لرستان را فرصت طلایی برای تبیین برنامه های فرهنگی و دستاورد های سپاه وبسیج عنوان کرد و افزود: اعتماد۸۰ درصدی مردم به رسانه ملی حکایت از قدرت اقناع این رسانه فراگیردارد.
فروغی، رئیس مرکز بسیج رسانه ملی هم در این دیدار تصریح کرد: رسانه ها امروز اثر گذار ترین ابزار برای تغییرهنجارهای فکری و باورها در جامعه هستند.
فروغی افزود: هدف بسیج رسانه معنویت افزایی در بین کارکنان و تولید برنامه های اثرگذار با هدف تبیین فرهنگ بسیجی در جامعه است.

رئیس مرکز بسیج رسانه ملی تاکیدکرد: هرجا رسانه ها در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد میدان شدند،ابرقدرت ها هم مبهوت رهروان انقلاب شدند.

وی با اشاره به هدایت فکری جامعه از سوی رسانه ها خاطر نشان کرد:امروز عربستان به عنوان پدرجد و مولد داعش با استفاده از رسانه و تو لید برنامه های تلویزیونی درصدد تولید هویت ضد داعشی درمنطقه وجهان برای خود است.
آرش احمدی مسئول بسیج صدا و سیمای مرکز لرستان هم گفت: دنبال تبدیل مرکز بسیج به قرار گاه فرهنگی در صداوسیما هستیم.


انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار