خبرهای داغ:
مرحله نخست مسابقات لیگ استانی اسکیت سرعت و اسپیداسلالوم زیر 15 سال در دو گروه سنی دختران و پسران در پنج رده سنی استان در هشترود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۲۸۷۸
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رئیس اداره ورزش و جوانان هشترود با اشاره به با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی در این شهرستان بیش از یک متر و 26 سانتی متر است، گفت: این شهرستان رتبه نخست سرانه فضای ورزشی در آذربایجان شرقی را دارد.

حجت حسین پور افزود: باوجود اماکن ورزشی استاندارد در این شهرستان آمادگی کامل برای اجرای مسابقات استانی را داریم.

وی ادامه داد : این دوره از مسابقات از رده سنی متولدین 81 تا 90 برگزار شد.

عضو هیات رئیسه هیات اسکیت استان نیز گفت: 9 تیم از شهرستان های تبریز، هشترود،میانه، شبستر، سراب و مرند با شرکت بیش از 250 نفر از اسکیت سواران در این دوره شرکت گرده بودند.

اصغر یاقوتی نیا افزود: نفرات برتر این دوره به مراحل بعدی این مسابقات تا پایان امسال که در شهرهای شبستر , خسرشاه و تبریز برگزار خواهد شدشرکت خواهند نمود.

وی ادامه داد: افزود نفرات برتر پس ازپایان لیگ انتخاب وبه مسابقات کشوری اعزام خواهند شد .

پس ازپایان مسابقه به ترتیب در رشته اسپید اسلالوم دختران تیم های سایمان _ پردیس و کارگران هر سه از تبریز و در بخس پسران. تیم های پردیس _ سایمان و کارگران هر سه تبریز و در رشته سرعت در بخش دختران. به ترتیب پردیس _ سایمان و کارگران هر سه از تبریز و در بخش پسران تیم های  پردیس _ سایمان اول و دوم و ریاست جمهوری هشترود و سراب  مشترکا سوم شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها