امام جمعه موقت میبد:

تحریم‌ها سبب اقتدار و خودکفایی ایران شده/ برای نجات کشور نیاز به "تفکر انقلابی" داریم

امام جمعه موقت میبد بیان داشت: تحریم‌های دشمنان علیه ملت ایران نه تنها خللی در روند انقلاب ایجاد نکرد، بلکه به فرصت تبدیل شدند.
کد خبر: ۸۹۶۲۸۸۸
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، امام جمعه موقت میبد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: این روز یادآور اهمیت موضوع است که وحدت در هدف مفهوم اصلی، موضوع وحدت حوزه و دانشگاه است.
وی با بیان اینکه اتحاد دو قشر حوزه و دانشگاه راه نفوذ بیگانگان را در ایجاد اختلاف در این مراکز مسدود می‌کند تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی در صدد اجرایی کردن ترفندهای خود از طریق اختلاف و تشنج است که وحدت حوزه و دانشگاه اجرایی شدن ترفندهای دشمنان را مسدود می‌کند.
حجت الاسلام حبیب الله غفوری به جایگاه وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و افزود: وحدت این دو نهاد وحدت رویه در اهداف کلی و تکمیل فعالیت ها برای تحقق برنامه در جهت اعتلاء و توسعه همه جانبه و استقلال و خودکفایی کشور در همه زمینه هاست.
خطیب جمعه موقت میبد با اشاره به اینکه با رشادت‌های جوانان ایران اسلامی بوجود آمده و غرس شده و با خون شهیدان آبیاری شده اذعان داشت: کشورهای استعمارگر همواره در طول این سالها به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند، اما به لطف خدا و با هوشیاری ملت ایران در این امر ناکام مانده‌اند.
وی اظهار داشت: در طول عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره تحریم‌های فراوانی را شاهد بوده‌ایم و امت مسلمان ایران اسلامی در برابر آنها ایستادگی کرده‌اند و هیچ‌کدام از آنها بر ایران اسلامی اثرگذار نبوده است.
حجت الاسلام غفوری با اشاره به تحریم‌های غرب علیه ایران، گفت: ملت ایران با وجود این تحریم‌ها با هدایتهای حکیمانه مقام معظم رهبری و با استقامت و تدبیر توانسته پیشرفت‌های زیادی در تمامی زمینه‌ها داشته باشد. برای نجات کشور، نیاز به تفکر انقلابی داریم بنابراین شب و روز باید تلاش کنیم تا کشور از وضعیت موجود به وضعیت بهتری برسد.
وی ادامه داد: با تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی همواره تهدید‌ها و تحریم‌ها به فرصتی برای ایران اسلامی تبدیل شده و باعث افزایش قدرت اقتصادی و علمی میهن اسلامی شده است.
امام جمعه موقت میبد با اشاره به اینکه اقدامات ترامپ بار دیگر مسئله فلسطین را بر سر زبان‌ها انداخت عنوان کرد: دشمنان داعش را آموزش داده و به جان مسلمانان انداختند تا با جنایات فراوان این شجره خبیثه مسئله فلسطین در فرع قرار گیرد اما با شکست داعش به لطف خدا و مجاهدتهای جبهه مقاومت و سخنان ابلهانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا سبب شد تا مسئله نخست و اصلی دنیای اسلام, فلسطین شود, و دنیای اسلام با وحدت و اجتماع در حمایت از فلسطین و قدس شریف بپاخیزند. و به خواست خدا جبهه مقاومت هر روز قدرتمند تر و پیشرفته تر شده تا در مقابل اسرائیل بایستند.
حجت الاسلام غفوری درپایان خطبه های نماز جمعه با اشاره به سخن سید حسن نصرالله که گفته بود قطع و یقین دارم این مطلب رژیم صهیونیستی را نابود خواهد کرد بیان داشت: خدا را شکر با این اقدام احمقانه دشمنان، جهان اسلام متحد و یکدست شده و مرتجعین عرب رسوا شدند و ارتباط آنها با اسرائیل برای همه آشکار شد و نشان داد که راه مقاومت راهی درست و سازش و مذاکره باطل است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار