محمد مهدی تقواییان گفت: واردات میوه های خارجی در کشورمان نشان از عدم تدبیر و مدیریت مدیران در عرصه اقتصادی است  هر عدد نارگیل تایلندی به قیمت 14هزار تومان  عرضه می شود اما مسوولان هیچ توجهی ندارند.
کد خبر: ۸۹۶۲۸۹۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۲

محمد مهدی تقواییان یک بسیجی و فعال در عرصه اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: بازاریابی اولین و مهمترین قدم در انجام صادرات است. این در حالی است که صادرات و فروش کالا در بازارهای خارج از ظرایف و حساسیت های خاصی برخوردار است که عدم توجه به آن ها ممکن است سرمایه گذاری های انسانی و مالی را در این خصوص به هدر دهد.

وی با انتقاد از واردات میوه های خارجی به کشورمان افزود:‌ واردات مانند هرر کار تجاری دیگر نیازمند برنامه ریزی و آینده نگری است واردات میوه های خارجی موجب از دست دادن تحرک لازم و از دست دادن اعتماد تولیدکنندگان داخلی است.

این فعال اقتصادی خاطر نشان کرد: روزی برای خرید میوه به مغازه مراجعه کردم و نارگیل تولید تایلند نظرم را به خودش جلب کردو  بسیار تاسف بار است که در مغازه نارگیل تولید داخل هر عدد به قیمت 4هزار تومان است.

تقواییان در خاتمه افزود: واردات میوه های خارجی در کشورمان نشان از عدم تدبیر و مدیریت مدیران در عرصه اقتصادی است این در حالی است که  هر عدد نارگیل تایلندی به قیمت14هزار تومان  عرضه می شود لذا مسوولان هیچ توجهی ندارند.

ارسال نظرات