مدیرکل امور خیرسازان وزارت ورزش و جوانان:

امروزه ورزش نیاز جوانان و به ویژه بانوان کشور است

ورزش امروز نیاز جوانان و به ویژه بانوان کشور است،استان زنجان در احداث سالن ورزشی خیرساز از استان‌های پیشرو در کشور است.
کد خبر: ۸۹۶۲۸۹۲
|
۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، اردشیر حسن‌زاده در حاشیه افتتاح سالن خیرساز چند منظوره روستای سفیدکمر ایجرود در گفت‌وگو با پایگاه خبری این اداره کل با بیان اینکه افتتاح این سالن در یک روستای محروم کار بسیار ارزشمندی است، اظهار کرد: بحث خیران و خیرسازان با رویکرد محرومیت زدایی است.

وی با بیان اینکه امید است، این قبیل محرومیت‌ها در کشور کاهش پیدا کند، ادامه داد: در حال حاضر در کشور این ظرفیت ایجاد شده است که همچون خیرسازان بحث سلامت و ...، خیرسازان اماکن ورزشی نیز پیگیری شود.

مدیرکل امور خیرسازان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه ورزش امروز نیاز جوانان و به ویژه بانوان کشور است، گفت: استان زنجان در احداث سالن ورزشی خیرساز از استان‌های پیشرو در کشور است.

حسن‌زاده با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان مساعدت و بسترهایی لازم را برای این کار انجام خواهد داد، خاطرنشان کرد: دولت دو ماده قانونی را برای تسهیلات به خیرسازان ورزشی در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: جوانان و مردم ما برای اوقات فراغت خود به سالن ورزشی نیاز دارند.

مدیرکل امور خیرسازان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه امیدواریم روزی نیز به لحاظ سالن‌های ورزشی مشکلی در کشور وجود نداشته باشد، اظهار کرد: امیدواریم مجامع خیران ورزش‌یار نیز شناسایی و این نیازها در دستور کار قرار گیرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار